این روزها شاهد رشد انفجاری انواع جراحی پلاستیک و زیبایی هستیم. دغدغه تمامی افراد این است که زیباتر به نظر برسند ولی این زیبا شدن به چه قیمت! در این مقاله قصد داریم عوارض انواع جراحی پلاستیک را عنوان کنیم تا شما دوستان با دید کاملا باز و آگاهی کامل تصمیم به انجام جراحی پلاستیک بگیرید.


بزرگ کردن سینه(پروتز سینه):

عوارض جانبی بزرگ کردن سینه (پروتز سینه) شامل سوزش، تورم، تغییر حس در ناحیه نوک سینه و کبودی موقت است. و سینه چند هفته نسبت به لمس حساس می شود. خطرات ناشی از عمل جراحی بزرگ کردن سینه شامل برداشتن ایمپلنت، یا جایگزینی آن جهت درمان عوارض ناشی از جراحی است عوارضی مانند کوچک شدن، تشکیل بافت زخم در ناحیه اطراف ایمپلنت (انقباض کپسولی) که ممکن است موجب سفتی و خونریزی و عفونت شود. ممکن است حساسیت نوک سینه ها و پوست سینه جهت شیردهی و تحریک جنسی از بین برود و این اثر ممکن است دائمی باشد.


جراحی و زیبایی سینه ,جراحی ,عوارض ,پلاستیک ,ممکن ,انواع ,جراحی پلاستیک ,انواع جراحی ,کردن سینه ,بزرگ کردن ,سینه شامل ,انواع جراحی پلاستیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Dark sciences | علوم تاریک fadownloads تولید کننده درب و پنجره های دوجداره و سه جداره آلومینیوم و upvc کتابهایی که خواندم و باید بخوانم... LOST FILE گروه طراحی حجم سبز ساری یاب یک وبلاگ در زمینه توزیع و نشر مقالات و ریپورتاژ می باشد.