کارچر یا کرشر (Karcher) نام یک برند آلمانی است که در صنعت لوازم نظافت و شستشو حرف اول را در جهان می زند. کارچر به حدی با نام پاکیزگی عجین شده است که برای مدتی در کشور فرانسه از لفظ Karcherize برای بیان مفهوم پاک کردن لک استفاده می شد. کارچر از سال 1935 در این صنعت فعالیت می کند و هم اکنون تولید کننده انواع جاروبرقی، بخار شوی، کارواش، شیشه شوی، جاروب خیابان، آب پاش پر فشار و غیره از نوع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی می باشد.ما در گاه اینترنتی سندباد در درجه ی اول رفاه حال خانم ها را در نظر می گیریم و لوازمی را عرضه می کنیم که دارای کارایی و کیفیتی بالا باشند.


کارواش کرشر مدل HDS 6/14 C از سیستم خودکار رسوب زدایی بهره می برد که دوام و ماندگاری دستگاه را برای مدت طولانی تضمین می کند. چرخ های بزرگ تعبیه شده و دستگیره های ارگونومیک دستگاه حمل و جا به جایی این کارواش را به سادگی امکان پذیر می کند. با وجود اینکه مخازن سوخت و ماده شوینده دستگاه به شکل یکپارچه ساخته شده است، اما شاس قدرتمند این کارواش حداکثر ایمنی را برای شما فراهم می کند. تفنگی واترجت کارچر از قابلیت Serve Control بهره مند است که به شما امکان تغییر جریان آب خروجی از روی تفنگی را ممکن می سازد.اقلام همراه کارواش کارشر شامل تفنگی ماشه دار، شلنگ فشار قوی صنعتی، نازل استاندارد و لانس استاندارد 1050 میلی متر می باشد. بر روی دستگاه محفظه ای جهت قرارگیری تعدادی از متعلقات دستگاه فراهم است. ظرفیت مخزن  ماده شوینده 10 لیتر و مخزن سوخت 15 لیتر می باشد. کارواش کرشر مدل HDS 6/14 C با گارانتی 12 ماهه شرکت کارن تجارت خدمت شما ارائه می شود.

برای محصول کلیک کنید>>>کرشر

لینک شبکه های اجتماعی گاه لوازم خانگی سندباد:
آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.


نمایندگی محصولات کرشر کرشر ,کارواش ,دستگاه ,کارچر ,تفنگی ,کارواش کرشر ,ماده شوینده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نکته ها و مفاهیم درسهایی ازشیمی پایه دانلود مداحی جدید 96 استودیو فقط سونیک سونیک سونیک سرزمین خنده Lov3 دانلود فیلم و موزیک و نرم افزار خرید و فروش انواع نهال | نهال میوه و گردو هر چی بخوای اینجا پیدا میشه کالای ارزان