سوال1: پس از ثبت نام برای من ایمیل فعال سازی فرستاده نشده است، برای فعال سازی شناسه کاربری چه کاری باید انجام بدهم ؟ پاسخ: دو حالت ممکن است اتفاق افتاده باشد یا ایمیل وارد شده اشتباه است که جهت اصلاح ایمیل می بایست با واحد ارتباط با مشتری 1539 تماس گرفته شود ویا در حالت دوم که ایمیل صحیح وارد شده است، ممکن است ایمیل فعال‌سازی به قسمت spam همان ایمیلی که با آن در سامانه ثبت نام کرده اید ارسال شده باشد. در صورت عدم رویت ایمیل فعال سازی و اطمینان از درست بودن ایمیل بکار رفته، امکان ارسال مجدد ایمیل فعال سازی در صفحه اول سایت ایجاد شده است.   سوال2: ایمیل بکار رفته در سایت بعنوان نام کاربری بلاک شده جهت تغییر کلمه عبور و وارد شدن به سایت امکان تغییر کلمه عبور از طریق ایمیل را ندارم؟  پاسخ: امکان دریافت کلمه عبور در قسمت کلمه عبور خود را فراموش کرده ام از طریق کد ملی و شماره همراه وجود دارد.  
چارتر چیست ایمیل ,عبور ,سازی ,فعال ,کلمه ,امکان ,کلمه عبور ,فعال سازی ,ایمیل فعال ,ایمیل بکار ,تغییر کلمه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قلب شکسته سـیـنـا تـمـپ|قالب وبلاگ|گرافیک|وردپرس|کدنویسی صابرین 72 عاشقانه های عزیز دلم نودهشتیا|سایت98ia ۩ شگفتی ساز ۩ آموزش و کار مجازی فروش لوازم خانگی دو سوته خرید کن تحویل بگیر اشپزی