یک زندگی لوکس داخل قطار؟! اگر یک بار سوار قطار فدک بشوید، دیگر برای سفر از تهران- مشهد و تهران-شیراز، سوار هیچ وسیله ی دیگری نمی شوید؛ حتی هواپیما! با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی ها و امکانات بی نظیر این قطار و روش اینترنتی بلیط قطار فدک آشنا کنیم. با ما همراه شوید.
امنیت بالای قطار برای سفرهای طولانی از دلایلی است که نقش قطار را در ذهن مسافران پر رنگ تر کرده و باعث ورود قطار جدید فدک بعد از قطار زندگی در مسیر تهران- مشهد شده است. درست است که هزینه ی بلیط قطار فدک با قیمت بلیط هواپیما تقریباً تزدیک به هم است؛ اما از امکانات و خدمات ویژه ی این قطار لوکس نمی شود چشم پوشی کرد؛ بخصوص اگر بلیط را اینترنتی بخریم و مجبور نباشیم حضوراً به مراکز بلیط مراجعه کنیم. وقتی این قطار با سرعت 200 کیلومتر در ساعت حرکت می کند، جریان زندگی را به سرعت از پشت پنجره های دو جداره ی واگن به نمایش می گذارد.کوپه که چه عرض کنم، اتاق لوکس! صندلی های راحت و امکانات عالی، پذیرایی توسط مهمانداران آموزش دیده و لذت بردن از انواع نوشیدنی های سرد و گرم و غذاهای لذیذ همه از ویژگی هایی است که قطار فدک را برای مسیر تهران- مشهد و تهران- شیراز خاص کرده است. در ادامه بیشتر با این قطار آشنا خواهیم شد.


چارتر چیست قطار ,بلیط ,تهران ,امکانات ,لوکس ,مشهد ,تهران مشهد ,مسیر تهران ,بلیط قطار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف دونی اشنایی با ارزهای دیجیتال کتابخانه مجازی جهان نوین سیکو، سینمای آنلاین تو محتاج عشق closed pardematin.rozblog.com بررسی طراحی ویلا و طراحی نما مدرن