حل مشکل کند شدن موبوگرام و تلگرام


Telegram Clear Cache با توجه به این که کمتر کاربری پیدا می شود با وجود داشتن گوشی هوشمند، تلگرام و موبوگرام را بر روی اسمارت فون خود نصب نکرده باشد، چرا که این مسنجر ها به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران تبدیل شده است. اگر پس از مدتی کار کردن با شبکه های اجتماعی فوق مشکل پیدا کرده اید و عکس ها، فیلم ها و استیکر های موجود در پیام و کانال ها برای شما باز نمی شود با ما در ادامه همراه باشید.

در واقع دلیلی اصلی که باعث لود نشدن عکس ها و فیلم های شما در تلگرام و موبوگرام شده است، مباحث مربوط به کش این برنامه ها می باشد. در اکثر مواقع کش موجود در حافظه شاید حجم کمی داشته باشید اما به دلیل ایچاد فایل های بسیار زیاد در حافظه کش به گونه ای مسنجر های نام برده را از کار می اندازد و کاربر نمی تواند هیچ فایلی را دانلود کند!

لازم به ذکر است در آموزش Telegram Clear Cache برای حل صدرصد مشکل لود نشدن عکس و فیلم ها باید تمامی مراحل آموزش را انجام دید! همچنین باید بگوییم که با پاک کردن فایل هایی که در آموزش گفته می شود چت ها و فایل های دریافتی پاک نخواهد شد و دوباره می توانید آن ها را دانلود کنید.

آموزش :

۱- ابتدا برای پاک کردن کش برنامه تلگرام و موبوگرام به تنظیمات یا Settings برنامه رفته و سپس به بخش Cache Settings مراجعه کنید و گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.

۲- اکنون تمامی گزینه ها را انتخاب کرده و سپس دکمه ی قرمز رنگ Clear Cache را انتخاب کنید.
۳- سپس از برنامه تلگرام خارج شوید و برنامه مدیریت فایل اندروید را باز کنید. حتما باید نرم افزار مدیریت فایل را داشته باشید.
۴- در حافظه مموری کارت و حافظه داخلی گوشی رفته و فایل های مورد نیاز را از پوشه های telegram و mobogram ابتدا بردارید و سپس پوشه های نامبرده را حذف نمایید.


۵- در مرحله آخر پوشه android را در حافظه داخلی و مموری کارت بطور کامل پاک نمایید.
اطلاعات دانلود فایل



دانلود








منبع
:


کهنه سرباز ایران فایل ,تلگرام ,حافظه ,آموزش ,دانلود ,برنامه ,clear cache ,مموری کارت ,حافظه داخلی ,مدیریت فایل ,برنامه تلگرام ,telegram clear cache منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

All you need ایران پلکسی | خمکاری برش و لیزر پلکسی فروشگاه کلید و پریز های ایفاپل کشور پرتغال آموزش های همگانی دانلود سرا دنیای وب اندر احوالات روزگار من ! نظافت صنعتی