قطعی تلگرام در 9 اردیبهشت 97 ؛ اختلال یا فیلترینگ؟ | .

gadgetnews.net/269492/قطعی-تلگرام-در-9-اردیبهشت-97/ رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی ۳ ساعت پیش - معصوم‌پور 09 اردیبهشت 97 ساعت 06:53. در بامداد روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، پیام رسان تلگرام قطع شده و دسترسی به آن برای کاربران غیر ممکن شده است. آیا قطعی تلگرام یک اختلال از سوی سرورهای این پیام رسان بوده یا خبری در مورد فیلترینگ در راه است؟ از حوالی ساعت 4 صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397، .

دلیل اختلال در پیام‌رسان تلگرام - ایران جیب

https://www.iranjib.ir/shownews/48498/دلیل-اختلال-در-پیام‌رسان-تلگرام/
۱ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست.

تلگرام امروز 9 اردیبهشت 97 از دسترس کاربران ایرانی خارج .

https://techfox.ir › دانستنی ها
۱ ساعت پیش - امروز از ساعات اولیه بامداد تلگرام از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است و کاربران حتی با استفاده از هم نتوانستند اتصال خود را به این پیام رسان محبوب برقرار کنند. به همین دلیل این مسئله ما را به شک انداخت که این نمی تواند یک فیلترینگ باشد و به احتمال زیاد اختلال از خود سرور های تلگرام است و این .

علت قطع تلگرام یکشنبه ۹ اردیبهشت / چرا تلگرام قطع است؟ .

www.roozkhosh.com › سرخط اخبار
۲ ساعت پیش - علت قطع تلگرام یکشنبه 9 اردیبهشت / چرا تلگرام قطع است؟ از اوایل روز یکشنبه 9 اردیبهشت پیام رسان تلگرام که در ماه های گذشته حرف و حدیث های بسیاری پیرامون فیلترینگ آن مطرح شده است قطع شده است و حتی با نیست متصل نمی شود.

علت قطعی تلگرام چیست؟ | توضیح رییس تلگرام درباره .

www.aftabir.com/news/article/view/2018/04/29/1868480
۵ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت از دقایقی پیش قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. به گزارش آفتاب، پاول دورف رییس تلگرام در توییتی با قطعی تلگرام واکنش نشان داده و علت قطعی امروز تلگرام را توضیح داده است. علی رغم برخی شایعات، خبر فیلتر تلگرام صحت ندارد.

تلگرام مختل شد/اعلام علت | - تلگرام امروز یکشنبه 9 .

www.ghatreh.com/news/nn42383194/تلگرام-مختل-اعلام-علت
۳ ساعت پیش - تلگرام امروز یکشنبه 9 اردیبهشت از دقایقی پیش قطع شده و امگان دسترسی به تلگرام حتی با نیز میسر نیست. ب.

دلیل اختلال در تلگرام در ایران و رفع آن · جدید 97 -گهر

gahar.ir/دلیل-اختلال-در-تلگرام-در-ایران-و-رفع-آن/
اختلال در تلگرام,دلیل اختلال در تلگرام,دلایل اختلال در تلگرام,رفع اختلال در تلگرام,علل اختلال در تلگرام,عدم دسترسی به تلگرام. . عناوین رومه های امروز ۹ اردیبهشت ۹۷ + تصویر گفتنی است، شبکه اجتماعی موبایلی تلگرام ساعتی پیش قطع شده و از دسترس خارج شده بود. رفع اختلال تلگرام در ایران. شبکه پیام رسان تلگرام که .

علت قطع شدن تلگرام در سال 97 - ایران ناز

www.irannaz.com/علت-قطع-شدن-تلگرام-سال-97.html
علت قطع شدن تلگرام در سال 97 قطع شدن تلگرام سبب ناراحتی کاربران زیادی در ایران گردید تلگرام که یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مورد استفاده جمع زیادی از ایرانیان است دچار قطعی گردیده به گزارش ایران ناز در ایام نوروز سال 97 به سر میبریم امروز 9 فروردین ماه 97 ,تلگرام از کار افتاد از دقا.

جزییات کامل درباره علت قطعی تلگرام + عکس - العالم | خبر .

https://khabarfarsi.com/u/52771407 ۹ فروردین ۱۳۹۷ - بررسی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ . سامسونگ برای . مشکل اصلی تلگرام پاول دوروف، مدیر شبکه پیام رسان تلگرام، در یک توییت گفت: "قطعی برق در دیتاسنتر تلگرام در اروپا دلیل قطعی تلگرام در بعضی از نقاط است." وی در عین حال گفته دلیل قطعی تلگرام - 9 فروردین 97. تلگرام از دقایقی .

علت کندی تلگرام یکشنبه 9 اردیبهشت 97 - دانلود فیلم و .

fasl21.rozblog.com/post/73/علت-کندی-تلگرام-یکشنبه-9-اردیبهشت-97.html

دلایل کند شدن تلگرام در 6 اردیبهشت 97 در ایران • تک فاکس https://techfox.ir › اپلیکیشن ۲ روز پیش - تلگرام همچنان محبوب ترین پیام رسان ایران است و روزی نیست که خبر های داغی درباره این اپلیکیشن منتشر نشود. امروز هم از ساعاتی قبل تلگرام با مشکل کندی لود تصاویر و ویدیو ها روبرو بوده است و…,علت کندی تلگرام یکشنبه 9 .


دانلود فیلم ایرانی 97 تلگرام ,اردیبهشت ,اختلال ,یکشنبه ,قطعی ,دلیل ,قطعی تلگرام ,پیام رسان ,تلگرام امروز ,دلیل اختلال ,تلگرام یکشنبه ,تلگرام امروز یکشنبه ,کندی تلگرا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اشک ☠️UNKNOWN☠️ فروشگاه معرفی اجناس sXboxGa shop 09196638253 گنجیاب تکتاز | خرید و فروش گنجیاب و طلایاب پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان