روش-تحقيق-تاثير-تبليغات-بر-ميزان--محصولات
روش تحقيق تاثير تبليغات بر ميزان محصولات
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 18 کیلوبایت

نوع فایل: word

مقدمه:
مطالعات گوناگون در زمينه تبليغات نشان مي‌دهد كه مكانيسم هاي رواني در زمينه تبليغات تجاري و سياسي-عقيدتي و روابط عمومي متفاوت اند، زيرا تبليغ يك كالا به مراتب ساده تر از تبليغ يك فكر يا يك انديشه است و به همان نسبت روش‌هاي مورد استفاده از آن ها نيز با يكديگر تفاوت دارند. تبليغات ميليون ها انسان را كه به شيوه‌هاي مختلف زندگي مي‌كنند از طريق وسايل ارتباطي مخاطب قرار مي‌دهد، هدف اصلي تبليغات نفوذ در رفتار افراد بشر نيست ،‌براي دست يابي به چنين هدفي مبلغي بايد به عوامل موثر در طراز رفتن، افراد را بشناسد. اين امر ممكن نمي‌شود مگر اين كه از دانش‌هايي مانند مردم شناسي و جامعه شانسي و به ويژه روان شناسي ،‌روان شناسي اجتماعي كه در شناخت علل و چونگي رفتار افراد در جامعه هم نقش به سزايي دارند ، ‌بهره بگيرد.
وقتي از تبليغات سخن به ميان مي آيد، بيشتر جنبه‌ي سياسي آن مطرح است ،‌زيرا تبليغات يعني تحت تاثير قرار دادن افكار و حالات بسياري از مردم در مورد مسائل جدلي وابسته به يك گروه يا جامعه در اين جا تبليغات از آموزش و پرورش كه با مسائل غير جدلي سروكار دارد، جدا مي‌گردد ،‌افزون بر اين بايد يادآورد شد كه همه فعاليت هاي مربوط به مسائل جدلي نيز در اين تعريف نمي‌گنجد زيرا چنانچه هدف از اين گونه فعاليت ها بيشتر روش ساختن بعضي مسائل باشد تا تغيير حالات و افكار نمي توان آن ها را تبليغات ناميد.


دانلود سرای دانشجویی تبليغات ,مسائل ,فایل ,جامعه ,جدلي ,افراد ,رفتار افراد ,مسائل جدلي ,زمينه تبليغات , محصولات ,تاثير تبليغات ,تحقيق تاثير تبليغات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید | رویا موزیک قطب سیمین رخ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سبلان کمک کینگ اف گلد -:: تلگرام باز ::- استیکر تلگرام | کانال تلگرام | گروه تلگرام | ربات تلگرام شرکت بین المللی برنطین کیش (نوروز میرزاده) دفتر بسیج اساتید پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان