متقاضیانی که موفق به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد شده اند توجه داشته باشند، برای اجازه ورود به جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه کنکور ارشد را دریافت نمایند. بنابراینکارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97 – 96، 3 الی 4 روز قبل از برگزاری آزمون ارشد توزیع خواهد شد. بنابراین طبق اطلاعایه سازمان سنجش برای هر فرد یک کارت ورود به جلسه صادر خواهد شدو داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد خود باید به پایگاه اینترنتی سنجش مراجعه نموده و  کارت ورورد به جلسه خود را دریافت نمایند. لازم است داوطلبان در زمان ورود به جلسه آزمون، کارت ورود به جلسه را همراه داشته باشند، چون مسئولین حوزه های آزمون از ورود داوطلبانی که کارت ورود به جلسه خود را همراه نداشته باشند، ممانعت خواهند کرد. هدف مشاوران سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد در این مقاله ارائه توضیحاتی در رابطه با نحوه دریافت و نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ارشد می باشد. بنابراین در صورتی که داوطلبان بعد از دریافت کارت اشتباه یا مغایرتی در کارت ورود به جلسه خود مشاهده نمودند و یا قصد ویرایش اطلاعات شخصی خود را دارند بعد از مطالعه این پست در صورت بروز مشکل می توانند با مشاوران سامانه ارتباط برقرار کرده و تمام سوالات خود را از سامانه بپرسند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر وری لینک کلیک نمایید.

میزان تاثیر سهمیه رزمندگان در ثبت نام ارشد

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد

 


جهت مشاوره در زمینه انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه یافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97 

اولین موضوعی که داوطلبان باید به آن دقت داشته باشند برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 97  باید  اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام، شماره پرونده و کد رهگیری دریافتی از سامانه ثبت نام را به همراه داشته باشند بنابراین توصیه ما به شما  عزیزان، نهایت دقت در حفظ و نگهداری اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد رهگیری می باشد. ربنابراین داوطلبان بهتر است بعد از تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری و شماره پرونده، یک نسخه چاپی از فرم ثبت نام خود را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی تهیه و در هنگام دریافت اینترنتی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد برای مشاهده و رفع نقایص احتمالی همراه داشته باشند تا در صورت مشاهده اشتباه بلافاصله ان را برطرف نمایند.

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97 بصورت اینترنتی با مراجعه به سایت سنجش و با به همراه داشتن مدارکی که توضیح دادیم امکان پذیر خواهد بود. آن دسته از داوطلبانی که شماره پرونده یا کد رهگیری خود را گم کرده اند می توانند از طریق تماس با مشاوران سامانه برای بازیابی اطلاعات پرونده و دریافت کد رهگیری تماس گرفته و بدون هیچ نگرانی کارت ورود به جلسه کنکور ارشد خود را دریافت نمایند. متقاضیان ثبت نام کارشناسی ارشد با مطالعه شرایط ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات لازم در این باره را می توانند در یافت نمایند.

 

 زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد97

زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی  ۹۷ در اردیبهشت ماه بوده و داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش قسمت دریافت کارت آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ را انتخاب نموده و اقدام به دریافت کارت آزمون ارشد خود نمایند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد به دروصورت انجام می شود .


منبع:انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97


tahsil جلسه ,کارت ,کارشناسی ,ارشد ,کنکور ,دریافت ,کارت ورود ,جلسه کنکور ,کارشناسی ارشد ,کنکور کارشناسی ,دریافت کارت ,جلسه کنکور کارشناسی ,همراه داشته ب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

shabakemafilm ابراهیم صنوبر cbaseseco فروشگاه اینترنی فکرآفرین webngh زندگی یک دانشجوی پزشکی وبلاگ دکتر علی یگانه گروه ریاضی متوسطه (دوره دوم) آران وبیدگل