لیفت سینه , بالا کشیدن سینه | ماستوپکسی

 

لیفت سینه , بالا کشیدن سینه | ماستوپکسی , لیفت و پروتز سینه به طور همزمان : سینه های خانم ها ممکن است به خاطر دلایلی مثل افزایش سن و پیری، عوامل ژنتیکی، بارداری یا شیردهی های زیاد، کاهش وزن سریع شکل و حالت افتاده پیدا کرده باشد. زیرا همگی این عوامل باعث می شوند که سینه خانم ها حجم خود را از دست بدهند و بافت سینه کاملا تخریب شود و سینه کوچکتر و بد فرم تر دیده می شوند که این اتفاق بیشتر در سنین بالا در خانم ها اتفاق می افتد؛ و پروتز سینه همزمان با لیفت سینه این تغییرات را در سینه اصلاح می کند.

لیفت سینه

لیفت سینه

بعضی خانم ها وقتی برای این جراحی تصمیم می گیرند تصور می کنند که با پروتز سینه افتادگی کامل سینه برطرف می شود اما باید توجه داشت که جراحی پروتز سینه به تنهایی باعث لیفت سینه های افتاده نمی شود. این مطلب تا حدی درست است؛ پروتز سینه باعث رفع افتادگی سینه میشود اما به طور کامل این مشکل را رفع نمی کند؛ و افتادگی های شدید سینه را با پروتز به تنهایی نمی شود درمان کرد.

توجه داشته باشید که در جلسه مشاوره ای که برای جراحی پروتز سینه ، پزشک متخصص زیبایی میزان افتادگی سینه شما را به طور دقیق ارزیابی می کند و در حالتی که افتادگی سینه شما در حدی باشد که با جراحی پروتز به تنهایی اصلاح نشود، پزشک شما انجام لیفت و پروتز سینه به طور همزمان را به شما توصیه می کند. این جراحی که به صورت ترکیبی انجام می شود که این جراحی به سینه های فرد حجم می دهد و سینه شکل گرد تری می گیرد و نوک سینه به سمت بالا می رود و سینه حالت افتادگی ندارد.

ماستوپکسی جراحی زیبایی سینه

روشی که امروزه در جراحی زیبایی سینه انجام می شود و بین بیشتر خانم ها طرفداران زیادی دارد روش ماستوپکسی است. ماستوپکسی در واقع به این صورت و به روش بالا کشیدن انجام می شود. معمولا از این روش این روزها بیشتر استفاده می شود و بسیاری از خانم های که انجام داده اند از آن راضی و خرسند هستند و این جراحی بین خانم ها یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی می باشد. در این روش جراحی پروتز و لیفت که به طور همزمان انجام می گیرد.

روش ماستوپکسی علاوه بر لیفت سینه ها، کارهای دیگری نیز انجام می دهد تا سینه ها جذاب تر به نظر برسند؛ زیرا در این روش که روی سینه فرد انجام می شود معمولا بخش بالای سینه پرتر به نظر می رسد و شکل سینه ها گردتر می شود و دیگر سینه فرد ظاهر دراز و بد شکل ندارد. در روش ماستوپکسی سینه بیمار بسیار زیباتر و سفت تر دیده می شود؛ و در این روش سینه کاملا تغییر حالت داده می شود با انجام این تغییرات در ساختار کلی سینه، سینه فرد به سمت بالا لیفت داده می شود و لیفت همراه با پروتز سینه صورت می گیرد.

کار پروتز سینه؟

همان طور که امروزه شاهد هستیم در بین جراحی های زیبایی یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی که در بین خانم ها رایج شده است جراحی زیبایی سینه و انجام پروتز سینه است. بسیاری از خانم هایی که سینه های کوچک و افتاده و یا سینه های با شکل نامتقارن دارند و یا بخاطر بالارفتن سن دچار افتادگی و شلی سینه هستند از داوطلبان این جراحی هستند که برای بزرگتر و خوش فرم تر کردن سینه ها انجام می دهند و این جراحی باعث بازگشت اعتماد به نفس در آنها می شود.

پروتز سینه سبب خواهد شد که سینه به اندازه دلخواه بزرگ شود و شکل و فرم بهتری بگیرد. انجام پروتز به چند روش صورت می گیرد و معمولا در جلسه مشاوره قبل از عمل پزشک تمام موارد و توصیه های لازم را برای بیمار به طور کامل شرح می دهد پس هر خانمی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارد راجب تمام موارد اطلاعات کافی را دارد و به طور مثال: نوع وجنس، اندازه پروتز و برش لازم جهت جاگذاری پروتز سینه را خود بیمار انتخاب می کند و از آن جاییکه برای هر انتخابی فواید و مضراتی وجود دارد، به هر حال به مراجعه کننده در جلسه مشاوره اطلاعات لازم داده شده است و بدین وسیله، خود او است که تصمیم می گیرد، کدام روش را انتخاب کند.

چه کسانی باید پروتز سینه انجام دهند؟

طبق مطالبی که در متن بالا برایتان نوشتیم تا حدودی متوجه شدید که چه کسانی این جراحی را باید انجام دهند.

  • خانم هایی که سینه های شل و بد فرم دارند
  • خانم هایی که سینه‌ های كوچكی دارند
  • خانم هایی که دوست دارند ‏سینه های بزرگ ‌تر و حجیم تر داشته باشند
  • کسانی که در سینه‌ های شان عدم تقارن وجود دارد
  • کسانی که در سینه هایشان اختلاف سایز و شکل دارند
  • خانم هایی که بر اثر شیردهی سایز سینه آن ها تغییر کرده است
  • خانم هایی که بر اثر تغییر وزن سینه‌ های ‏شان كوچک و افتاده شده است.

درباره این جراحی باید این را هم گفت که در انجام پروتز سینه محدوده سنی وجود ندارد و آن زمانی كه بلوغ سینه كامل شده باشد یعنی همان ۱۸ سالگی به بعد، ‏این عمل قابل بدون هیچ مشکلی قابل انجام است؛ و همچنین پروتز سینه در سنین بالا و در سنین بعد از یائسگی هم مشكلی برای فرد ایجاد ‏نمی ‌كند. پس شما با مطالعه کامل این مقاله متوجه شدید که فرد بیمار می تواند به طور همزمان لیفت و پروتز را با هم انجام دهد و هیچ جای نگرانی برای افتادگی سینه ها وجو ندارد وخانم هایی که می خواهند این جراحی را انجام دهند طی یک جراحی زیبایی سینه می توانند سینه هایی خوش فرم و ایده ال ؛ متناسب با هیکل خودشان را داشته باشند؛ و از آن جایی که بالا کشیدن سینه و خوش فرمی سینه در خانم ها می تواند تاثیر زیادی در اعتماد به نفس داشته باشد این عمل زیبایی بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است.


کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو سینه ,پروتز ,جراحی ,انجام ,خانم ,لیفت ,پروتز سینه ,لیفت سینه ,خانم هایی ,جراحی زیبایی ,بالا کشیدن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تی وی روز - دانلود فیلم سینمایی جدید کالای ارزان هر چی کی بخوای هس وب لاگ اشعار میترا دلفان آذری فشن من | مد و لباس مردانه ketabgallery سلامت زنان