وب سایت لوکی : عده ای عقیده دارند که نباید با ازدواج فامیلی کرد زیرا اطفال معیوب به وجود خواهند آمد آیا این عقیده مبنای علمی دارد؟در این مطلب از مجله اینترنتی زیگیل درباره ازدواج فامیلی توضیح میدهیم.

 

صفات جسمی و روانی اطفالی که از ازدواج فامیلی مثل پسرعمو دخترعمو یا پسر دائی دخترعمه بوجود می آیند از لحاظ ارثی تابع همان قوانینی است که در افراد غیر خویشاوند صادق است.

 

اگر پدر و مادرخویشاوندی نزدیکی با هم داشته باشند احتمال اینکه صفات ارثی آنها به اطفالشان منتقل گردد به مراتب بیشتر خواهد بود اگر این صفات نیکو باشد چه بهتر و اگر مرضی و یا غیرطبیعی باشد طفل مزبور با احتمال بیشتری آنها را به ارث خواهد برد بنابراین در بعضی فامیل ها ازدواج فامیلی اطفال بسیار خوب بوجود آورده و در بعضی دیگر موجب بقاء و ازدیاد نقائص فامیلی گشته است

 

اخیرا خانمی را دیدم که مبتلا به کری فامیلی بود چهار برادر و یک خراهرش هم به همین درد مبتلا بودند پدر و مادر این خانم به هیچوجه کر  نیستند ولی در فامیل هردوی آنها این نقص وجود داشته بنابراین در اینجا ازدواج فامیلی سبب بروز این نقص گشته.


لوکی فامیلی ,صفات ,ازدواج ,ازدواج فامیلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ابن سینا دانلود کده صیغه یابی rozhano مشاوره ازدواج | بهترین مشاور قبل ازدواج din انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا java پرتال جامع دنیز فان