سودوکو بازی سرگرم کننده و  علمی است که چند سالی در کشور ما رواج یافته است اما اصل این بازی از کشور ژاپن به کشورهای دیگر راه یافته است. نام سودوکو برگرفته از یک جمله ژاپنی SUUJI WA DOKUSHIN NI KAGIRU  به معنای (عددها باید تنها باشند) است.

سودوکو  جدولی است که از ۹ ستون عمودی و ۹ ستون افقی تشکیل شده است. کل جدول هم خودش  به ۹ ستون کوچک تر تقسیم می‌شود. برای طرح  کردن وحل جدول سودوکو چند نکته باید در نظر گرفته شود:

1- در هر سطر جدول باید تمامی اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرد.

2- در هر ستون جدول باید تمامی اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرد.

3- در هر ناحیه جدول باید تمامی اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرد.

 

در این کتاب 500 جدول به ترتیب آسان تا بسیار پیچیده قرار دارد. در هر مرحله 100 جدول وجود دارد که شما می توانید به ترتیب از جدول های بسیار آسان شروع کنید تا بعد از مهارت لازم به مراحل سخت تر برسید اما اگر از  کسانی هستید که با این بازی آشنا هستند به راحتی می توانید به سراغ مرحله ای بروید که فکر می کنید برای شما مناسب تر است. در پایان هر بخش نیز پاسخ صحیح جدول ها آمده است.


chidazin جدول ,ستون ,گیرد ,تکرار ,تمامی ,سودوکو ,تکرار قرار ,قرار گیرد ,بدون تکرار ,تمامی اعداد ,جدول باید ,باید تمامی اعداد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کافه دانلود استریمر ایرانی دانلود برای شما شرکت تهویه سازان پرسپولیس|66051586 قطره ام دریام مووینه محصولات سرمایشی گرمایشی دانلود آهنگ و فیلم raminfalahati MA TVChanel