سوله  سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار بوده که محاسبات فنی خاص خاصی برای طراحی و سوله سازی دارد. اگر بخواهیم به مکان هایی که سوله در آن ها استفاده می شود، اشاره کنیم، می توانیم به  اسکلت ساختمان، مرغداری، تعمیرگاه، گاه، کارخانه و سالن های ورزشی اشاره کرد. به خاطر اینکه ابعاد تیرها و ستون ها بزرگ است، باید از تیرورق در پروفیل های سوله استفاده کرد. در سوله سازی اصفهان ، طراحی سوله با سایز سازه ها متفاوت است زیرا در صنعت بیشتر استفاده می شود. قاب ها در سوله دارای شیب بوده و دهانه ها نسبت به سایز سازه ها بزرگتر می باشد.

طراحی سوله : اگر بخواهیم معیار های مهم طراحی سوله در سوله سازی اصفهان را بگوییم، باید عامل های تخصص و دقت را بیان کنیم زیرا بی توجهی به این دو عامل هزینه زیادی برای سازنده داشته و دیگر از نظر اقتصادی و قیمت سوله به صرفه نیست. در نتیجه پایداری و استحکام سازه را ضعیف کرده و حوادث جبران ناپذیری ممکن است به وجود بیاورد. هم چنین دقت کنید که قیمت نهایی سوله دست دوم براساس نرخ روزانه سازه های فولادی محاسبه می شود.

ساخت سوله | سوله | سوله سازی | سوله دست دوم | قیمت سوله – جهان سوله

اطلاعات لازم برای طراحی سوله در سوله سازی اصفهان

  1. پوشش سقف سوله
  2. درصد شیب سقف سوله
  3. محاسبه ضریب طول مؤثر
  1. بارگذاری جرثقیل برای سوله
  1. ارتفاع دیوار و ارتفاع جانبی سوله
  1. بار باد و زلزله و بار گذاری جانبی سوله
  2. بارگذاری برای بار مرده، بار برف و بار نامتقارن
  1. دهانه، طول سوله و تعداد قاب‌های طولی سوله
  2. طراحی میل مهار و طراحی پرلین‌ها به کمک نرم‌افزار
  3. تنش مجاز خاک منطقه موردنظر و نوع زمین ساختگاه
  4. طراحی تیر حمال جرثقیل و طراحی اتصالات و بیس پلیت برای سوله
  5. ارائه دفترچه محاسبات کامل سوله و ارائه طرحی با حداقل دورریز ورق
  1. استفاده از جرثقیل برای طراحی سوله و در صورت مثبت بودن، محاسبه باردینامیکی جرثقیل

انواع سوله: اگر بخواهیم نوع های سوله را نام ببریم می توانیم به سوله قوسی ، سوله چند ضلعی ، سوله دو دهانه به صورت ۸۸ ، سوله دو یا چند دهانه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸ یا ۸۸۸۸ ، سوله تک دهانه به صورت ۸ اشاره کنیم.

اجزای سوله: سوله‌ها دارای اجزای مشخصی هستند و هر قسمت سوله توسط مهندسان محاسبه شده و طراحی می شود. محاسبه و طراحی می‌گردد.

بارگذاری سوله: ترکیبات بارگذاری که در طراحی سوله دخالت دارند عبارتند از : بارمرده سوله، بار برف، باد و زلزله سوله (حوادث طبیعی)، بارهای جرثقیل در سوله، بارهای خاص در سوله

 

 

ساخت سوله

 


jahansole سوله ,طراحی ,جرثقیل ,سازی ,محاسبه ,صورت ,طراحی سوله ,سوله سازی ,سازی اصفهان ,برای طراحی ,ساخت سوله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قـقـنـوس دانــلــود دبیرستان شهدای صنف گردبافان پایگاه خبری نساجی پلاس vanoggcjkj9 diary پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مرداد - Mordad خرید و فروش سیگار الکتریکی