نمایشِ کودک «شاهزاده اژدها» به نویسندگی آتسا شاملو و به کارگردانی راحله شمس آبادی از روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایشِ کودک «شاهزاده اژدها» به نویسندگی «آتسا شاملو» و به کارگردانی «راحله شمس آبادی» از روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در تماشاخانه استادمحمد اجرای خود را آغاز می کند و تا ۱۲ اردیبهشت به اجرای خود ادامه خواهد داد.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «شاهزاده ای توسط وزیر قصر طلسم می شود و تبدیل به شاهزاده اژدها می شود. مهربان، خدمتکار شاهزاده متوجه می شود که طلسم او توسط عصاره ی گل طلایی واقع در کوه قاف باطل می گردد. شاهزاده با تلاش و امید به سمت کوه می رود و با موانع زیادی برخورد می کند و پس از شکست غول نامرئی و عبور از حیله ی وزیر موفق می شود گل را بیابد و طلسم را باطل کند.»
در نمایش «شاهزاده اژدها» محسن ابوالفتحی، سید سینا حاجی آباد و راحله شمس آبادی ایفای نقش می کنند.
سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از : دستیاران کارگردان: مژده سرلکی، آرزو جابری/ طراح صحنه: آرش شریف زاده/ طراح و ساخت عروسک: فاطمه عباسی/ آهنگسازان: تومیک تاروردیانس، داریوش مشکین/ طراح پوستر: مریم علی نیا/ تبلیغات: مبینا احرار.
نمایشِ کودک «شاهزاده اژدها» در نوبت صبح با هماهنگی قبلی ویژه ی مدارس روی صحنه می رود.
نمایشِ کودک «شاهزاده اژدها» به نویسندگی «آتسا شاملو» و به کارگردانی «راحله شمس آبادی» از روز یکشنبه ۲۶ فروردین ساعت ۱۸ در تماشاخانه استادمحمد پردیس تئاتر تهران اجرای خود را آغاز می کند.


دنیای سینماوتئاتر/اخبار فرهنگی و هنری «شاهزاده ,اژدها» ,نمایشِ ,کودک ,اجرای ,صحنه ,«شاهزاده اژدها» ,کودک «شاهزاده ,نمایشِ کودک ,تئاتر تهران ,پردیس تئاتر ,کودک «شاهزاده اژدها» ,پردیس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نقطه سرخط ایران براولرز فروشگاه لینک سرا خرید لباس پوشاک لباس زنانه مردانه 2021 تیم اسپا انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان قم فروشگاه اینترنتی ایشاپفا کتابخانه عمومی شهید مطهری کرمانشاه استاد وب تولید و فروش پرلیت