کامپوزیت دندان های جلو

اکثر افراد به دلیل صدماتی که به دندان هایشان وارد شده، کاندید کامپوزیت دندان هستند. از جمله صدماتی که ممکن است باعث از بین رفتن ظاهر زیبای دندان جلو می شود، تصادفات، عدم رعایت بهداشت دندان ها، مصرف بیش از حد تخمه، یخ و جویدن و یا شکستن مواد سفت و سخت می باشد. برای درمان این شکستگی ها باید در وهله اول میزان شکستگی توسط دندانپزشک زیبایی بررسی شود، تا بتوان درمان مناسبی برای آن یافت.

در زیر به برخی از روش های اصلاح طرح لبخند که باید توسط بهترین دندانپزشک زیبایی انجام شود، می پردازیم.

  • فرم دهی دندان ها

گاهی لازم است، در دندان هایی که دچار شکستگی در لبه دندان ها و یا لب پریدگی های مختصر شده باشند، با انجام تراش های مختصر در لبه های دندان، لبه ها را صاف کرد. در این نوع از ترمیم دندان های جلو نیاز به ترمیم و درمان های خاص و استفاده از انواع روکش های دندان نیست.

در صورتی که دندان ها دارای شکستگی گسترده بوده و با فرم دهی نتوان اصلاح طرح لبخند را بر روی دندان انجام داد، از کامپوزیت دندان استفاده می شود.

برای کامپوزیت دندان های جلو، یک جلسه زمان لازم است. با این حال اگر دندان های جلو نیاز به درمان در لثه و یا عفونت های دندان دارد باید درمان شود، سپس اقدام به کامپوزیت کردن دندان شود. در صورتی که تمامی اقدامات لازم بعد از کامپوزیت دندان رعایت شود، چیزی بین 5 تا 8 سال عمر مفید خواهد داشت. البته این را باید خاطر نشان کرد که باید تمامی روکش های کامپوزیتی به طور دوره ای معاینه و تمیز شود. این معاینات دوره ای هر 6 ماه یکبار باید توسط دندانپزشک زیبایی انجام شود.

انجام این معاینات دوره ای می تواند هم زیبایی کامپوزیت های دندان را حفظ کند و هم در صورتی که دهان به بیماری خاصی مبتلا شد، به سرعت قابل درمان است و به کامپوزیت های دندان ها آسیب نمی رساند. همچنین ترمیم کامپوزیت ها به راحتی انجام می شود. برای آن که کامپوزیت دندان نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد، باید یک دندانپزشک زیبایی خوب اقدام به کامپوزیت کردن دندان ها نماید. دکتر صدقی از جمله بهترین دندانپزشک های زیبایی است که سابقه درخشانی در خصوص استفاده از کامپوزیت برای متقاضیان دارد. برای مشاهده نمونه کار های دکتر صدقی به گالری مراجعه نمایید.

برخی از خدمات دکتر لیلا صدقی:

ایمپلنت

اصلاح طرح لبخند

لامینت دندان

ارتودنسی

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر صدقی


جراحی فوق تخصص پلاستیک دندان ,کامپوزیت ,درمان ,انجام ,زیبایی ,دندانپزشک ,کامپوزیت دندان ,دندانپزشک زیبایی ,کردن دندان ,دکتر صدقی ,معاینات دوره ,دندانپزشک زیبایی انجا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا هرچی بخوای هست پیمانکار شما پایگاه ادیت جی تی ای 5 Mr.Modler پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان روستای زیبای چراغ آباد و شهر هشتبندی???????? تولیدی ظروف گرانیت و استیل سیم و کابل سیمند کابل