سلام روز بخیر


-

کانال تلگرام سایتapsahm@


t.me/apsahm


--دیروز رخ داد:

تداوم رشد و صف سهام دو شرکت با بی توجهی به بورس و فرابورس

قیمت سهام دو شرکت تکنوتار و سولیران بی توجه به موضع بورس و فرابورس با ادامه رشد قیمت و صف همراه و به بازدهی ۲۸ و ۵۵ درصدی در ۶ روز کاری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دوشنبه 6 فروردین، نماد دو شرکت تکنوتار و سولیران به دلیل افزایش بیش از 20 و 40 درصدی قیمت در 5 روز کاری بسته و مقرر شد دیروز با محدودیت دامنه نوسان باز شود.

این دو شرکت باید طبق مقررات، درباره علت نوسان قیمت سهام توضیحی کلیشه ایی می دانند که چنین اقدامی نکردند تا مسئولان بورس و فرابورس در اطلاعیه ایی یکسان مبنی بر عدم پاسخگویی به سهامداران توصیه کنند این موضوع را در تصمیم گیری ها لحاظ کنند.

در این میان نماد "تکنو و فسلیر" دیروز باز شد اما سهام این دو شرکت بی توجه به موضع بورس و فرابورس با ادامه رشد قیمت و صف همراه شد.

به این ترتیب بهای هر سهم تکنوتار با بیش از 5 درصد افزایش دیگر به 2508 ریال رسید تا بازدهی سهام آن در 6 روز کاری به حدود 28 درصد برسد.

این شرکت 16 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس حضور دارد و مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام و شخصی حقیقی با 5.8 و 5.1 درصد سهم، جزء سهامداران ان محسوب می شوند.

همچنین با بازگشایی دیروز نماد سولیران، هر سهم این شرکت هم با 19.9 درصد افزایش به 8306 ریال بالغ شد و بازدهی سهام آن در 6 روز کاری از 55.5 درصد هم بیشتر شود.

در ترکیب سهامدرای این شرکت 10 میلیارد تومانی حاضر در بازار پایه فرابورس هم سازمان تامین اجتماعی با مالکیت بیش از 87 درصدی حضور دارد.

انتهای یپام
-وارد کدال که میشوید روی کدال 360نسخه بتا کلیک کنید
-خکار امروز هم مثبت است وفعلا تا این لحظه به رشد خود ادامه میدهد
-جهرم در وضعیت رشد
-لکما هم در وضعیت رشد
-فخوز الان5080ریال از زمانی که ما در بلند مدت اشاره کردیم بیش از صدرصد رشد کرده
-هنوز بیمه ما عرضه محدود است وسهم میل به اصلاح ندارد وروی مدار رشد حرکت می کند کلیه توضیحات ما صرفا دیده بانی بازار است
-فولاد فخوزکگل وامید جم امروز ناجی مثبت شدن بازار امروز اگر قصد سهمی را دارید امروز در کف ب منظور سهم خاصی نیست
-ساعت الان 11/30 تا هفته اینده خدا نگه دار
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
نوشته ها ی شخصی ما در معلم بورس بورس ,شرکت ,سهام ,درصد ,بازار ,کاری ,میلیارد تومانی ,حضور دارد ,بازدهی سهام ,درصد افزایش ,موضع بورس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي وبلاگ سایت ادوات کشاورزی انواع شلنگ های صنعتی تخفیف طالع بینی فروشگاه دانلود اهنگ جدید آشپزباشی