محمدحسین مقیمی استاندار تهران امروز در بازدید از شهر جدید پرند از وابسته بودن شرایط مترو پرند به شهرداری تهران خبر داد و افزود: کار متروی پرند از مسیر تهران تا فرودگاه امام انجام‌شده و عملیات اجرایی مسیر فرودگاه تا پرند هم به پایان رسیده است.

محمدحسین مقیمی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه‌ریزی رباط‌کریم افزود: ریل‌گذاری مسیر فرودگاه امام تا پرند به پایان رسیده و با ایجاد توقفگاه‌های این مسیر و تجهیزات الکترونیکی لازم، بستر برای تهیه سوزن‌ها و پس‌ازآن واگن‌های مترو آماده خواهد شد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه مجری متروی پرند شرکت متروی شهرداری تهران است افزود: پی گیری خواهیم کرد تا با کمک دیگر مسئولان متروی پرند برای بهره‌مندی شهروندان این شهر آماده شود.

لازم به ذکر است که این بازدید استاندار تهران از شهر جدید پرند اولین بازدید یک مقام ارشد دولتی پس از پنج سال از این شهر جدید پرجمعیت است.


رسانه شهر جدید پرند پرند ,تهران ,متروی ,مسیر ,جدید ,فرودگاه ,متروی پرند ,جدید پرند ,شهرداری تهران ,استاندار تهران ,پایان رسیده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید و فیلم davidvilla دانلود آهنگ جدید رشته سوارکاری تعمیر موبایل-آوافیکس عاشقانه من تو الکترونیک اخبار تکنولوژِی و بازی های کامپیوتری