دانلود مداحی شور با لینک مستقیم

دانلود مداحی شور هلالی

 

عبدالرضا هلالی متولد ۱۲ آبان ۱۳۶۰ در خرمشهر، مداح است هنرستان رشته نقشه کشی ساختمان خوانده است و دو ترم نیز در دانشگاه حقوق قضایی خواند ولی در نهایت انصراف داد و کلا تحصیل را رها کرد، او یکی از جنجالی ترین مداح های کشور است که فیلم خصوصی قلیان و تر … کشیدنش منتشر شده است.

 

 

دانلود مداحی شور کریمی

 

بیوگرافی حاج محمود کریمی مداح فارسی زبان ایرانی

من محمود (عباس) كريمي فرزند نقي هستم كه در سال 1347 در يكي از محله‌‌ هاي مذهبي تهران به دنيا آمده‌ام. شغل‌‌‌ام آزاد و مرتبط با فعاليت‌هاي صنعتي مي‌باشد. بنده در سال 1370 ازدواج نموده‌ام و داراي دو فرزند مي باشم، پسرم11سال و دخترم 4 ساله مي‌باشد در خصوص خانواده پدري نيز پدرم در سال 1361 درعمليات فتح‌المبين در دشت عباس مفقودالاثر شده‌اند و برادرم ابوالفضل كريمي نيز در كربلاي 5 شلمچه در سال 65 به درجه رفيع شهادت نائل آمده‌اند. داراي سه برادر به نامهاي احمد، محمد و حسين مي‌‌باشم.

 

 

دانلود مداحی شور سيب سرخی

 

 

ویکی پدیا حسین سیب سرخی

حسین سیب‌ سرخی از مادحین شرق تهران است.او به اصول موسیقی و آواز کلاسیک بسیار مسلط است و همین توانایی او را در زیبایی مدح اهل‌ بیت علیه السلام کمک کرده است. حسین سیب‌ سرخی کمتر از سبک های نوین مداحی در هیات‌ها استفاده می‌کند و به مدح‌های تاریخی اهل‌ بیت علیه السلام بسیار علاقمند است.

هیئتی که سیب سرخی مراسم هفتگی برگزار میکند هیئت روضه العباس علیه السلام میباشد

 

 


شهریور موزیک | دانلود آهنگ جدید دانلود ,مداحی ,سرخی ,السلام ,مداح ,دانلود مداحی ,علیه السلام ,سیب‌ سرخی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

غذاهای دریایی دانلودستان طراحی سایت و سئو با هوشمند وردپرس وکیل پایه یک دادگستری سایت معرفی کانال ها و سایت های درسی و کنکوری a68as70 لینا چت|ناظر چت|لینا چت