آشنایی با سیستم های همکاری در

سیستم های همکاری در  ، بنا بر ت هایی که در پیش می گیرند، بستری را برای شما فراهم می سازند تا با  کالاهای خود و یا بازاریابی برای کالاهای موجود، به کسب درامد از اینترنت بپردازید.

در این سیستم‌ها، شما برای کالای خود می توانید درصدی را برای بازاریابان تعیین کنید و با استفاده از فعالیت هایی که آن ها انجام می دهند، خود را افزایش دهید. همچنین اگر کالایی برای عرضه ندارید می توانید برای کالاهای دیگران، بازاریابی انجام دهید و مطابق با درصدی که برای بازاریابی کالاهای مختلف تعیین شده، پورسانت خود را دریافت نمایید.

به طور کلی نحوه‌ی فعالیت در سیستم های همکاری در  بدین شکل است که شما به صورت رایگان در این سیستم ها ثبت نام می کنید و گاهی را دریافت می نمایید. سپس با قرار دادن لینک گاه و یا محصولاتی که مد نظر دارید در سایت، وبلاگ و یا شبکه های اجتماعی خود به جذب مشتری خواهید پرداخت.

در نهایت به ازای هر ی که از طریق لینک شما انجام شود، به صورت اتوماتیک توسط سیستم، پورسانت شما به حساب کاربری شما واریز می شود و در بازه های زمانی مشخص تسویه حساب انجام می گیرد.

سیستم همکاری در  میهن استور , mihanstore

بقیه را در ادامه مطلب مشاهده کنید


نینا شاپ کالاهای ,همکاری ,سیستم ,انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

savannahcyum95 accueil اجناس فوق العاده *پژوهشکده دانشجو بازار* گلشن Nadiakpoogq135 Diary بهترین سایت فارسی میتینگ onalcitie shop