یکی از بهترین جاذبه های گردشگری سنگاپور که در سفر به این شهر باید از آن بازدید کرد محله چینی هاست . Chinatown Singapore اولین بار در سال 1821 میلادی با ورود مسافران چینی و اجناس ارزان قیمت از شهر Xiamen Fujian در پیرامون بخش جنوبی رودخانه سنگاپور در منطقه ای به نام Telok Ayer راه اندازی شد . با توجه به اینکه درصد زیادی از جمعیت کشور سنگاپور از چینی ها تشکیل شده وجود محله چینی ها در شهر سنگاپور تعجب برانگیز نیست چرا که مهاجران چینی معمولا در شهر یا کشوری که زندگی می کنند محله ای مخصوص به خود ایجاد می کنند .

برترین جاذبه های سنگاپور

در این محله چندین جاذبه تاریخی و فرهنگی دیدنی وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود . از مهمترین دیدنی های سنگاپور در محله چینی ها می توان به معبد Buddha Tooth Relic ، مرکز میراث چینی ، بابا هاوس ، معبد سری ماریامان ، موزه طراحی رد دات ، بازارهای خیابانی چاینا تاون ، پارک هونگ لیم و . اشاره نمود .


دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش چینی ,محله ,سنگاپور ,دیدنی ,محله چینی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر رضایی تخفیف خدا جون تا کی... انجام امور تایپ خاطرات دفتر وکالت گروه صدای وکیل keenanmqn03sz paikka omoresabti فروشگاه ایران صنعت | خرید و فروش بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی | الکتروموتور | پمپ کف کش | موتور برق