گنجشکک اشی مشی، فیلمی به کارگردانی جناب آقای حــامد مــحمــدی می باشد که در سال 1395 شمسی توسط ایران تولید شد و در سال 1396 به انتشار سراسری رسید. فیلم گنجشکک اشی مشی دارای 3 اپیزود می باشد.

 

بازیگران فیلم ایرانی گنجشکک اشی مشی:

مســــعود کـــرامتی - خشــــایـار قهــرمانی - کـــاوه احـــمدی - پــــوریا ایــــمانی - ارشـــیا صـــادقی - شـــیوا ابـــراهیمی - حـــسن پــورشیـــرازی - نـــگار عابدی - کیمیــــا حــــسینـی - ســــروش صـــحت - لــــیلا زارع - فاطـــمه گـــودرزی - یکـــتا نـــاصر و نگـــار نیـــکخواه زاده می باشد که در فیلم سینمایی گنجشکک اشی مشی ایفای نقش می کنند.

 

خلاصه داستان فیلم گنجشکک اشی مشی در سه اپیزود:

اپیزود اول - داستان فیلم در اپیزود 1 پیرامون یــک نـــوجـــوان پانزده ساله ای است که مدت 3 ســال به زندان رفته و در کانــون اصــلاح و تـــربــیت آزاد ( که مخصوص این دسته از نوجوانان است ) بوده و حال در جستجوی مادری است که خودش را از فرزندش دور و مخـــفی کرده است.

اپیزود دوم - داستان مادری است که پس از رهایی شـــوهرش از زندان، حال می خواهد فرزندش را از فردی به نام سپیده که مراقبت می کرد از فرزندش، پس گیرد.

اپیزود سوم - در اپیزود آخر به شخصیت دختری به نام نـــرگس برمیخوریم که نــاشنواست و تا به سن 15 سالگی اش با توجه به شرایطش آدم قابل احترام و موفقی بوده است، با این حال پدر این دختر قصد وصلت دادن دخترش با پسری دارد که دختر نوجوان اصلا برایش قابل قبول نیست و دید روشنی نسبت به این تصمیم پدرش ندارد .


TayneVideo | دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها اپیزود ,فیلم ,گنجشکک ,داستان ,داستان فیلم ,فیلم ایرانی ,فیلم گنجشکک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پخش هیراد نورافشانی هوایی-آتش بازی-آبشار-دودرنگی-شوت هوایی-کهکشان-منور-چلچله ایران پیکس آموزش نویسندگی خلاق کالای ارزان mod new بلاگ ایران درب اتوماتیک شیشه ایی - دورال در دانلود فایل های کمیاب