کاهش سایز شکم و پهلو در کمتر از چند روز گرداوری شد

 

کاهش سایز شکم و پهلو در کمتر از چند روز

 

بسیاری از افراد اندام خوبی دارند و از رژیم های خاصی هم استفاده می کنند ، اما آنها از بزرگ بودن یا بهتر بگویم جلو بودن شکم خود رنج می برند و همیشه فکر می کنند که این موضوع به علت چربی های زیاد است اما علت این نیست . چرا از سر تا نوک پای آنها از نظر وزنی متعادل است اما شکم آنها جلوتر از آنها قرار دارد. نگران نباشید زیرا این موضوع تنها به یک علت وابسته است و آن هم نفخ زیاد و تجمع آن در داخل شکم خواهد بود. اگر به شکم خود دست بزنید کمی سفت خواهد بود.

در چنین مواردی باید از راه کارهایی برای لاغر شدن و به داخل فرو رفتن شکم خود بهره ببرید که این راه کارها در حقیقت می توانند از نفخ شما هم جلوگیری نمایند. اگر شما بتوانید نفخ را در بدن خود کاهش دهید ، قطعا می توانید شکمی با تماسب بیشتر را تجربه کنید. پس از خوردن غذاهای به شدت نفاخ همچون هندوانه ، کدو ، خیار ، حبوبات و . . . اجتناب کنید یا در صورت امکان از میزان مصرف خود بکاهید.

فیبر زیادی مصرف کنید ، البته منظور از فیبر تنها مصرف میوه و سبزیجات نیست بلکه مواد بسیاری وجود دارند که می تواند این فیبر را به بدن شما برسانند. زیرا مصرف موادی همچون میوه و سبزی در کنار مزایای بسیار زیادی که دارند اما در حد زیاد خود عاملی برای ایجاد نفخ هستند.

در بدن باید به نحوی گازهای تولید شده را از بین ببرید ، یکی از راه های بسیار مهم و قابل اطمینان مصرف ماست و شیر و پنیر و کشک پروبیوتیک است. پروبیوتیک یعنی موادی که حاوی یک آنزیم بسیار مهم و مفید برای هضم کردن مواد لبنی و بهتر کردن عملکرد دستگاه گوارش هستند. بنابراین به چنین ترتیبی می توان نفخ داخل شکم را به سرعت کاهش داد و از کاهش حجم شکم خود خشنود شد.


سلامت مصرف ,کاهش ,فیبر ,زیاد ,دارند ,داخل ,کاهش سایز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان سیمرغ ویشگون تولید و پخش کتری سماور استیل