مسکو پایتخت روسیه است و هر ساله میزبان طیف وسیعی از گردشگران تور روسیه می باشد . این شهر قدمتی چند صد ساله دارد و در آن جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعددی به چشم می خورد . گالری ترتیاکوف یکی از جاذبه های مسکو است که در آن اثاری ماندگار و ارزشمند از دوره های مختلف به نمایش گذاشته شده است . قدمت موزه ترتیاکوف به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد و گردشگران با بازدید از آن می توانند شاهد و نظارگر شاهکارهایی از هنرمندان معروف و به نام باشند .

گالری ترتیاکوف از معروف ترین دیدنی های مسکو و برترین جاذبه های روسیه است . این گالری گنجینه ای ارزشمند از شاهکارهای هنری روسیه است که بیش از 130 هزار اثر زیبا و ماندگار را در خود جای داده است . استارت اولیه گردآوری اثار مختلف در سال 1856 میلادی توسط میخایلوویچ ترتیاکوف که یک تاجر روسی بود زده شد . میخایلوویچ ترتیاکوف قصد داشت با جمع اوری این آثار یک گالری و یا یک موزه ملی راه اندازی کند . این تاجر روسی 36 سال بعد از شروع این کار کلکسیون ارزشمندش را به منظور نمایش همگانی به مسکو و دولت روسیه اهدا نمود . در سال 1892 کلکسیون ترتیاکوف شامل 1362 نقاشی ، 526 طراحی و 9 مجسمه بود که رفته رفته بر  تعداد آن ها افزوده شد .

گالری ترتیاکوف مسکو ، گنجینه هنرهای ملی روسیه


دانستنی های لازم برای یک سفر لذت بخش ترتیاکوف ,گالری ,روسیه ,مسکو ,جاذبه ,گالری ترتیاکوف ,تاجر روسی ,میخایلوویچ ترتیاکوف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تنور سنتی همه چیز برای تو کلبه من و تو NINJA GAMES مدل مانتو 97 تاپ سافت تخفیفان قالیشویی