لينكدين جزء معدود شبكه اجتماعي است كه كاربران در ايران ميتوانند به صورت آزادانه از سرويس هاي آن بهره مند شوند و به همين دليل اين وب سايت از محبوبيت ويژه اي نزد كاربران ايراني برخوردار است. و در حال حاضر رتبه ي 80 ام در ايران را دارد.
 
محدود بودن وب سايتهاي اجتماعي باعث شده آگاهي كمي در مورد چگونگي راه اندازي و استفاده مفيد از اين سرويس ها وجود داشته باشد.
در اين مقاله سعي كردم نكاتي را در خصوص تنضيمات صفحه شخصي در لينكدين را نوشته تا علاوه بر يادآوري براي خودم، براي ديگران نيز مفيد باشد.
يك پروفايل كامل در لينكدين شامل اطلاعات زير است:
نام و نام خانوادگي (رسمي)
 
عكس پروفايل (حالت رسمي )
 
عنوان سازماني
 
دامنه نظارت شغلي
 
مدير بلافاصله ( كسي كه گزارشات به آنها ارائه مي­شود)
 
شرح وظايف شغل
 
مسئوليت ها
 
 
نام و نام خانوادگي:
خوشبختانه لينكدين امكان طراحي صفحه ي شخصي به زبان هاي متفاوت را براي افراد ايجاد ميكند، لذا هنگامي كه صفحه شخصي خود را راه اندازي مينماييد با انتخاب زبان از درج صحيح نام و نام خانوادگي خود ( به صورت كامل) اطمينان حاصل فرماييد.
استفاده از عكس
بدليل ماهيت تجاري لينكدين توصيه مي­شود از عكس پروفايل در حالت رسمي (formal clothing) استفاده نماييد. استفاده از عكسهاي رسمي در محل كار و يا عكسهايي كه با زبان بدن سعي در انتقال تيپ شخصيتي شما دارد نيز مناسب است اما عكس با لباس كوتاه در حال ماهيگيري ايده ي جالبي نيست
عنوان رسمي:
حتما عنوان شغلي و سازماني خود را درج نماييد و بررسي نمائيد كه عنوان سازماني شما با استانداردهاي بين المللي هم خواني داشته باشد.
دامنه نظارت شغلي:
يكي از مهم ترين مواردي كه بيانگر جايگاه شما در سازمان است، دامنه نظارت و تعداد افراد تحت رهبري شماست. با قيد اين مورد در پروفايل خود به بازديد كنندگان اطلاعات كاملي را از وضعيت خود در سازمان ارائه داده ايد.
عكس پروفايل دخترونه
 
شرح وظايف:
هر جايگاه شغلي شامل ليستي از وظايف روزانه، هفتگي و ماهانه ميباشد كه دليل استخدام افراد در سازمانها انجام به موقع و صحيح اين امور است. درج سرفصل هاي وظايف در سازمان تصوير كاملا روشني از ارتباط شما با سازمان را براي بينندگان پروفايل شما آشكار مي­سازد


رئال مادرید پروفايل ,لينكدين ,رسمي ,استفاده ,وظايف ,سازمان ,دامنه نظارت ,حالت رسمي ,صفحه شخصي ,داشته باشد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تعمیرات چرخ خیاطی مجله آنلاین خبری لپ تاپ ایران فروشگاه آنلاین پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه آنلاین شرکت طراحی سایت و اپلی کیشن نوآوران سیستم ویرا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان