«نکشتت، قوی‌ترت میکنه. آنها به اندازه‌ سنسور های محافظتی موزه‌ لوور فرانسه حساس هستند. کوچک‌ترین اشتباه برای‌شان حکمش مرگ است. اگر بدانند روزی شما فقط خواب آنها را ندیده‌اید و خواب یکی دیگه را دیده‌اید، سریعا فکر یک چاره می‌کنند. معمولا چاره‌ فکرشان به پاره کردن عکس‌ها و نامه‌ها ختم می‌شود. به یاد داشته باشید اگر از شما پرسیدند «شیشه‌ دلم چی میشه» آخرین فرصتی است که به شما داده شده. دفعه‌ بعد شما تنها سه گزینه برای انتخاب دارید: اتاق گاز، خود گاز، گیوتین.»

به گزارش ایسنا، رومه قانون نوشت: «مهم‌ترین قدم برای یک ازدواج موفق، شناخت انواع مختلف همسر است. شما باید ابتدا با این گروه‌ها آشنا شوید تا با هوشیاری کامل ازدواج کنید. یادتان باشد همسر خوب و بد وجود ندارد. شما فقط باید بدانید که با همسر خود چگونه برخورد کنید. امروز به بررسی گروه‌های مختلف می‌پردازیم:

۱) هرجا سخن از حمایته، نام اون‌ها میدرخشه. این افراد همیشه مثل کوه پشت‌تان هستند و همیشه شما را پشتیبانی می‌کنند. به عبارتی دشمن اگه هزار هزار با فشنگ‌های قطار قطار حلقه به دورتان بزنند، می‌آیند و شما را می‌برند. اما این روحیه‌ خشن را همه جا حفظ می‌کنند. غالبا آنها را با یک مَن عسل هم نمی‌شود خورد. به همین دلیل مراقب رفتار خود باشید.

۲) خاک بر سرِ همسر. وقتی با این افراد ازدواج کنید، هر کاری خواستید بکنید. آنها به هیچ وجه موقعیت‌شان را ترک نمی‌کنند. شما بدترین بلاها را هم سرشان در بیاورید، باز هم چیزی به شما نمی‌گویند. تنها کاری که می‌کنند این است که هر روز خودشان را متقاعد می‌کنند که زندگی با شما بی‌فایده است. به خودشان با عصبانیت غر می‌زنند: «هم نامهربونه، هم آفت جونه، هم با دیگرونه، هم قدرم ندونه». اما در آخر شانه‌های‌شان را بالا می‌اندازند و می‌گویند: «اما چه کنم دوسش دارم» و سر کار خود برمی‌گردند.

۳) نکشتت، قوی‌ترت میکنه. آنها به اندازه‌ سنسورهای محافظتی موزه‌ لوور فرانسه حساس هستند. کوچک‌ترین اشتباه برای‌شان حکمش مرگ است. اگر بدانند روزی شما فقط خواب آنها را ندیده‌اید و خواب یکی دیگه را دیده‌اید، سریعا فکر یک چاره می‌کنند. معمولا چاره‌ فکرشان به پاره کردن عکس‌ها و نامه‌ها ختم می‌شود. به یاد داشته باشید اگر از شما پرسیدند «شیشه‌ دلم چی میشه» آخرین فرصتی است که به شما داده شده. دفعه‌ بعد شما تنها سه گزینه برای انتخاب دارید: اتاق گاز، خود گاز، گیوتین.»


وبلاگی پر از مطالب دیدنی و خاص می‌کنند ,همسر ,گاز، ,خواب ,ازدواج ,داشته باشید ,پرسیدند «شیشه‌ ,کردن عکس‌ها ,پاره کردن ,معمولا چاره‌ ,معمولا چاره‌ فکرشان ,میشه» آخرین فرصتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه بذر اورجینال شاهدانه ویکی پدیا نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دیزل ژنراتور 1000 KVA | دیزل ژنراتور کوپله فابریک خشکبار ایران دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم مرکز خرید و فروش گوشی کارکرده و دست دوم kosarprint پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان امام زمان