دانلود مقاله انتخاب رشته تحصیلی از سری مقالات گوناگون با 61 صفحه و فرمت اجرایی PDF

یکی از مشکلات عمومی دانش آموزان و دانشجویان عدم آگاهی و آشنایی آنان با گام ها و مراحل انتخاب رشته تحصیلی است و همین امر باعث شده است که علیرغم تلاش های همه جانبه مشاورین در هدایت و راهنمایی تحصیلی، با هم هر ساله شاهد انتخاب های نادرست و غیر واقع بینانه انتخاب رشته باشیم.

مشاورین از جمله افرادی هستند که می توانند در زمینه انتخاب رشته آگاهانه کمک های موثری را ارائه دهند و یکی از ابزارهایی که می تواند به مشاورین در انجام وظایفشان یاری رساند، تدریس دروس برنامه ریزی است، چرا که با نگاهی به هدف کلی درس برنامه ریزی (تحقق بخشیدن به گام ها و مراحل انتخاب رشته آگاهانه) و اهداف جزئی آن، به خوبی در می یابیم که بین اهداف درس برنامه ریزی و وظایف مشاورین همپوشی زیادی وجود دارد، به عبارتی اهداف آن در راستای وظایف مشاورین می باشد.

چنانچه مشاورین تدریس درس برنامه ریزی را به عهده گیرند، وظیفه خود را در ارائه خدمات راهنمایی تحصیلی و شغلی به نحو موثرتری می توانند ایفا کنند چرا که از زمان و فرصت کافی جهت برگزاری راهنمایی ها و مشاوره های گروهی در زمینه آشنایی با گام ها و مراحل انتخاب رشته آگاهانه برخوردارند.

مقاله انتخاب رشته تحصیلی که اکنون شما در حال مطالعه توضیحات آن از سایت دانلود آرتیکل می باشید، به جرات می توان این ادعا را داشت که یکی از کامل ترین مقالات در مورد انتخاب رشته می باشد که قرار است آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. مطالب مهمی که در این مقاله آمده است را در این جا بیان می کنیم. در ابتدای مقاله پیرامون چگونگی انتخاب رشته صحیح مطلبی نوشته شده است. در ادامه عوامل موثر بر انتخاب رشته دانشگاهی بیان شده است. سپس انتخاب رشته و اهمیت آن مورد بررسی قرار گرفته شده است. ملاک های انتخاب رشته درست یکی دیگر از موضوعاتی است که در این مقاله دیده می شود. و در آخر راهنمای گام به گام انتخاب رشته برای شما عزیزان نوشته شده است.

 


وبلاگی پر از مطالب دیدنی و خاص رشته ,مشاورین ,مقاله ,تحصیلی ,ریزی ,برنامه ,انتخاب رشته ,برنامه ریزی ,رشته تحصیلی ,مراحل انتخاب ,رشته آگاهانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هاریکا | صنایع دستی هاریکا استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن ariaomran نیک چیز دانلود سریال ارز های دیجیتالی FORT CRAX ارزانی