عشق بازی با همسر و مراحل آن گرداوری شد

عشق بازی با همسر و مراحل آن

 

معمولا قبل از شروع رابطه جنسی نیاز است تا طرفین از حضور یکدیگر نهایت لذت را بدون هیچ نوع تفکر دیگری ببرند. بنابراین نیازی نیست که حتما رابطه جنسی برقرار شود. پس شما می توانید هر زمانی که دوست دارید و این نیاز را در همسر خود مشاهده می کنید به عشق بازی با او بپردازید. اما اگر متوجه شدید که همسر شما نیازی به این رابطه ندارد و از نظر جسمی یا روحی شرایط بدی را تجربه می کند از عشق بازی با او خودداری نمایید.

برخی تصور می کنند که باید عشق بازی را در حین یا پس از رابطه جنسی انجام دهند ، در حالی که اینگونه نیست. سعی کنید تا در حدود نیم ساعت تا یک ساعت قبل از برقراری هر نوع ارتباطی با همسر خود او را برای عشق بازی دعوت کنید. عشق بازی با همسر مراحل خاص خود را دارد و هیچ گاه به صورت یکباره اتفاق نمی افتد. بنابراین سعی کنید تا در شرایط مطلوب برای این کار اقدام کنید. برای شروع یک روز عاشقانه می توانید از یک شاخه گل رز که هنگام صبح تهیه نمودع اید ، این عشق را به همسرتان هدیه دهید.

در ابتدا به همسر خود بگویید که احساس خوبی از حضور در کنار او دارید. سعی کنید که موهای او را نوازش کنید و بدن او را بو کنید. این کار یعنی عشق بازی باید به صورت دو طرف انجام پذیرد و قطعا همچون عشق یک طرفه در صورتی که تنها از سوی یکی از زوجین انجام شود نتیجه خوبی نخواهد داشت. پس از بو کردن همسرتان را در آغوش خود بگیرید. سعی کنید که کمی به او فشار وارد آورید. قطعا همسرتان از این کار لذت زیادی خواهد برد. پس از آن می توانید برای بوسه زدن بر روی صورت ، بدن ، موها و . . . اقدام کنید.

به او عشق بورزید و اهمیت بدهید. هیچ زنی دوست ندارد تا به عنوان یک وسیله برای برطرف کردن نیازهای جنسی مورد استفاده قرار بگیرد. این وقت گذاشتن از سوی شما چنین تفکراتی را از او دور خواهد کرد. علاوه بر جملات محبت آمیز ، موسیقی که او دوست دارد و با شنیدن آن به وجد می آید را برایش پخش کنید. پس از مدتی متوجه خواهید شد که هر دوی شما برای برقراری یک رابطه جنسی موفق و بسیار لذت بخش آماده هستید.


پزشک بازی ,همسر ,رابطه ,جنسی ,صورت ,همسرتان ,رابطه جنسی ,اقدام کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه فروشگاه اینترنتی اسباب بازی بیو -سایت تفریحی و سرگرمی همراه با آی تی من نیک چیز هر چی بخوای هست تست مووی merdascarpet شب که میشه