نمایندگان صندوق ذخیره

آقای اصغر حصیری: ماده ۱۲ قوانین صندوق ذخیره فرهنگیان به وزیر اجازه داده است تا ۳ نفر را به انتخاب خود عضو هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کنند.

وی افزود: وزیر از اختیارات خود استفاده کرده و تصمیم گرفته است تا معلمان منتخب این انتخابات از طرف وزیر به عنوان هیات امنا در صندوق حضور داشته باشند.

به گفته مشاوره اقتصادی وزیر آموزش و پرورش، در این انتخابات ۲ نفر به عنوان هیات امنا و یک نفر به عنوان بازرس به صندوق ذخیره فرهنگیان معرفی می شوند.

حصیری بیان کرد: در مرحله اول انتخابات، ۸۳ نفر از معلمان استان ها به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم انتخابات که در تهران و با حضور معلمان منتخب مرحله اول انجام می شود، ۳ نفر به صورت نهایی انتخاب و به صندوق ذخیره فرهنگیان معرفی می شوند.

زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات از یازدهم بهمن‌ماه سال جاری آغاز شد و داوطلبان تا تاریخ بیست و سوم بهمن ماه فرصت دارند تا از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس entekhabat.com، در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی افزود: تمامی فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان از تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه تا بیست و هفتم بهمن‌ماه فرصت دارند تا وارد سامانه الکترونیکی تعیین شده شوند و رأی خود را ثبت کنند.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج انتخابات گفت: با توجه به اینکه مرحله اول انتخابات از ثبت‌نام کاندیداها تا رأی‌گیری، به‌طور کامل به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، نتایج انتخابات روز بعد و در تاریخ بیست و هشتم بهمن ماه اعلام می‌شود.

وی گفت: این طرح به صورت آزمایشی است و نمایندگان فرهنگیان عملکرد صندوق را به کلیه فرهنگیان ارایه می دهند.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیانی که می توانند ثبت نام کنند باید ۱۲ سال سابقه  پیمانی یا رسمی‌ داشته باشند، ۵ سال عضو صندوق دخیره باشند و دارای  مدرک کارشناسی و معادل آن باشند. معاونان وزیر، مدیران کل استان ها، روسای مناطق و شهرستان ها نیز نمی توانند در انتخابات ثبت نام کنند.

 

شهرام دستجردی - کاندیدای نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان ( خراسان جنوبی )  -  کد انتخاباتی  2200033

صندوق ذخیره فرهنگیان


معلمان فردا صندوق ,فرهنگیان ,انتخابات ,ذخیره ,وزیر ,مرحله ,صندوق ذخیره ,ذخیره فرهنگیان ,تاریخ بیست ,وزیر آموزش ,اقتصادی وزیر ,صندوق ذخیره فرهنگیان ,ذخیره ف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بررسی قطعات گوشی khabarkade وبلاگی برای دانلود کتاب تولید و فروش گچ پلیمری انواع کاغذ دیواری samakeshragh مدیریت کسب و کار در سه گام