سریال رد سیاه

فیاض در حال نگارش فیلمنامه سریالی با عنوان «رد سیاه» است. در این خصوص عنوان کرد: به تازگی نگارش سریال را آغاز کرده ام. این مجموعه برای شبکه ۵ ساخته خواهد شد و در ۳۰ قسمت تولید می شود. البته من تا به امروز ۴- ۵ قسمت از فیلمنامه را نوشته ام.
وی همچنین درباره تهیه کننده سریال گفت: تهیه کننده هنوز مشخص نیست، من هم خودم طرح را به شبکه ارائه داده ام. عنوان سریال «رد سیاه» است اما ممکن است تغییر کند.
وی درباره تولید سریال نیز ادامه داد: به احتمال زیاد نیمه اول سال آینده وارد تولید این مجموعه خواهیم شد. البته فعلا برای این صحبت ها زود است. باید نگارش فیلمنامه به پایان برسد و بعد در این باره تصمیماتی گرفته شود.
درباره موضوع فیلمنامه نیز بیان کرد: موضوع سریال اجتماعی است و جوان محور است. جوان های تحصیلکرده ای که مشکل اشتغال دارند.
وی درباره علت کم کاری اش نیز در تلویزیون اظهار داشت: تصمیم داشتم سینمایی بسازم و پروانه ساخت سینمایی ام را گرفته بودم اما متاسفانه به توافق نرسیدیم و کار انجام نشد.
وی در پایان درباره نخستین همکاری اش با شبکه ۵ عنوان کرد: این سریال اولین تجربه همکاری من با این شبکه است. به این دلیل که موضوع سریال با رویکرد شبکه که مسائل اقتصادی است خیلی همخوانی دارد. چون در این کار بحث کارآفرینی هم مطرح می شود. تا الان هم شرایط همکاری من با این شبکه خوب بوده و امیدوارم بتوانیم همکاری خوبی در این سریال با هم داشته باشیم.
 

 


دانلود آهنگ جدید 97 | دانلود فیلم جدید 2018 سریال ,شبکه ,فیلمنامه ,همکاری ,موضوع ,تولید ,موضوع سریال ,تهیه کننده ,نگارش فیلمنامه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آیا مایلید عینک تون را عوض کنید ؟ سایت ترفند های تلگرام Shr24291358 حقایق جالب Ali Yazdanfar اجناس فوق العاده خرید ضایعات آهن و قراضه در اصفهان وبلاگ روستای صومعه علیا کتابخانه عمومی اندیشه رادیو گلها؛ گنجینهٔ طلایی موسیقی ایرانی