دانستنی های نه در شب زفاف گرداوری شد

دانستنی های نه در شب زفاف

 

ن نیز همچون مردان در یک رابطه دو طرفه نقش مهمی دارند. زن نباید به واسطه ترس و اضطرابی که دارد با همسر خود همچون یک غریبه رفتار کند. بلکه شما در حال حاضر یک زندگی مشترک را آغاز کرده اید و هریک نسبت به دیگری وظایفی برعهده دارید که یکی از آنها برطرف کردن نیاز های جنسی می باشد. دانستنی های نه در شب زفاف به شما می آموزد که می تواند با پشت سر گذاشتن چند مرحله ی ساده از ترس در این شب بکاهید.

همانطور که همسر شما به شما مهر می ورزد و لباس عروس را از تن شما بیرون می آورد ، در اولین شب زندگی شما نیز وظیفه دارید تا لباس های او را درآورید و اندکی ماساژ دهید ، زیرا او نیز به اندازه ی شما در یک روز پر استرس قرار داشته و خستگی زیادی را تجربه نموده است. بنابراین در کنار هم قرار گرفتن و صحبت کردن در رابطه با روز عروسی می تواند تا اندازه ای صمیمیت را بین شما برقرار نماید و تا حدودی از استرس شما بکاهد.

پس از دوش گرفتن می توانید با همسر خود در رختخواب یا بر روی کاناپه دراز بکشید و از نیازهای خود صحبت کنید. زیرا احساسات روحی شما مطمئنا تأثیر زیادی بر روی رابطه باقی می گذارد. همسر شما می تواند همسر یک رابطه عاشقانه داشته باشد یا با کمی اشتباه این رابطه را به یک رابطه سرد برای همیشه تبدیل کند. بنابراین در شب اول در خصوص آنچه که از آن لذت می برید و آنچه که از آن متنفر هستید صحبت کنید. می توانید با همسر خود آشنا شوید و آن را از نزدیک مشاهده کرده و لمس کنید.

همچنین اجازه دهید تا این کار از سوی همسر شما نیز انجام شود. می توانید شوید و از همسر خود بخواهید تا در این شب شود. مشاهده ی حالت از بدن یکدیگر تا حدودی شرم و حیا را فرو می ریزد و کار را برای برقراری رابطه جنسی پایدار و عاشقانه در شب بعد یا شب های بعدی راحت تر می کند. برای شب زفاف لباسی را آماده کنید ، این لباس به نوعی لباس خواب باشد تا راحت پوشیده و از تن بیرون آورده شود. خود را برای همسر خود آراسته کنید. آرایش کنید و عطری خوشبو به بدن خود بزنید با این کار او را به سوی خود جلب خواهید کرد.


پزشک همسر ,رابطه ,زفاف ,لباس ,توانید , ,صحبت کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده گل سنگ دانلود کلیپ جدید پایگاه ازنا-مطالب کوهنوردی nnersbo مستر فان tehran2020 عشقم تولدت مبارک roya_cfz3737. onanima