به گزارش ایبِنا، بر همین اساس متقاضیان ١٨ سال به بالا با ارائه کارت ملی می‌توانند برای ثبت نام سکه تمام‌بهار آزادی با سررسید شش ماه و یک سال اقدام کنند‌.
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: پیش‌ برای همه افراد بالای ١٨ سال با کارت ملی امکان‌پذیر است‌. در مرحله ثبت‌نام یک‌ میلیون تومان با سررسید شش ماهه و یک‌ساله انجام می‌شود‌. قیمت مابه‌التفاوت به‌نرخ روز است ولی با تخفیف ٩ درصد برای سررسید یک‌ساله و چهار درصد برای سررسید شش ماهه است‌.
رحیمی با بیان اینکه پیش‌ سکه مشمول مالیات بر ارزش‌افزوده نمی‌شود، گفت: بازده یک‌ساله پیش‌ ١۵ درصد است بنابراین در عمل بیشتر از ٩ درصد سود به اران برای سرمایه‌گذاری یک‌میلیون تومانی می‌رسد‌. بانک ملی اعلام کرده حسب دستور بانک مرکزی قرار است پیش‌ سکه در شعب منتخب این بانک در سراسر کشور با هدف تعادل‌بخشی به بازار، گسترش عرضه و سهولت دسترسی عموم مردم صورت گیرد‌.

همکاری بانک سامان و بورس کالا
در صدور گواهی سپرده سکه طلا
بانک سامان به‌عنوان بانک عامل، پذیرش سکه طلا و صدور گواهی سپرده سکه طلا را آغاز کرد‌.
مدیر سرمایه‌گذاری و امور سهام بانک سامان اعلام این خبر تصریح کرد: بورس کالای ایران برای افزایش امنیت در معاملات و جابه‌جایی انواع سکه و ترغیب سرمایه‌گذاران به فعالیت در این زمینه مکانیسمی پیش‌بینی کرده است که مشتریان می‌توانند به جای نگهداری سکه‌های طلا در منازل یا دفاتر، آن را به بانک سامان بسپارند و در مقابل، گواهی سپرده سکه طلا به نام مشتری دریافت کنند که می‌توانند آن را در بورس به برسانند‌.
قاسم سرخوش با بیان اینکه فقط آخرین مالک اوراق می‌تواند برای تحویل گرفتن سکه به بانک مراجعه کند، گفت: قرار گرفتن گواهی سپرده سکه طلا به‌عنوان وثیقه برای اخذ تسهیلات از سیستم بانکی، معافیت مالیاتی و این اوراق، انتقال بخشی از معاملات نقدی بازار سکه به گواهی سپرده و پیش‌بینی فعالیت قابل توجه صندوق‌های کالایی روی این معاملات در آینده، از دیگر مزایای راه‌اندازی گواهی سپرده سکه طلا به‌شمار می‌رود‌.


آموزش و سیگنال و در بورس بانک ,گواهی ,سپرده ,بورس ,سامان ,پیش‌ ,گواهی سپرده ,بانک سامان ,صدور گواهی ,بیان اینکه ,درصد برای ,صدور گواهی سپرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شعربلاگ y45yearsw دختر و پسر عمو طبیعت طریقت تخفیف ویژه آشپزی و خانه داری موسسه چاپ برتر همدان تولیدی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا