علت درد و ترس در شب زفاف و درد شب زفاف گرداوری شد

علت درد و ترس در شب زفاف

 

پس از به اتمام رسیدن شب عروسی وارد مرحله ای جدید از زندگی خود خواهید شد که این مرحله با یک رابطه جنسی در اولین شب در کنار هم بودن اتفاق می افتد. این رابطه جنسی یکی از پرخاطره ترین روابطی است که یک زن و شوهر آن را در کنار یکدیگر تجربه می کنند. بهتر است تا در ابتدا کمی عشق بازی داشته باشید و با صحبت کردن یکدیگر را برای این اتفاق مهم آماده سازید. اگر خسته هستید این کار را به شبی دیگر موکول کنید ، زیرا در این صورت صبر و حوصله ای برای درک درد و ترس همسر خود در این شب مهم نخواهید داشت.

شاید از نظر آقایان این شب با هیچ ترسی همراه نباشد و علت استرس های نه را به خوبی درک نکنند ، اما در حقیقت تنها یک زن است که می توان هم جنس خود را در این شب مهم درک کند ، زیرا آنها از یک ویژگی مشترک برخوردار هستند که نشانه ای از حیا و پاک دامنی آنها دارد. این عضو بسیار مهم پرده بکارت است که از جنس عضلاتنی بوده و می تواند به خوبی نقش خود را در این شب نشان دهد. البته برخی از موارد پاره شدن این پرده با خونریزی همراه نیست که این نشانه ارتجاعی بودن این عضو است.

عجله در هر کاری نتیجه ای درست و منطقی را به دنبال نخواهد داشت ، بنابراین برای برقراری اولین رابطه جنسی همچون فردی رفتار نکنید که نمی تواند احساسات و رفتار جنسی خود راکنترل کند، زیرا در آن صورت موجب خواهید شد تا شک و دودلی در دل همسرتان جاری شود که ادامه راه را سخت تر می کند. بنابراین با صبر و حوصله پیش بروید. زیرا او در دل خود درد و ترسی بزرگ دارد که تنها با صحبت کردن با شما رفع می شود.

درد و ترس از پاره شدن پرده بکارت و خونریزی و سوزش پس از آن تقریبا به یکی از مهم ترین و ویژگی یکسانی در این شب یعنی شب زفاف تبدیل می شود. زیرا هر خانمی در این شرایط وقتی درد و خونریزی و سوزش را تصور می کند نمی تواند از شب رویایی خود لذت ببرد . اما همسران با آرامش خود می توانند این درد و ترس را کاهش دهند. از طرفی پرده بکارت پرده ای است که با یک فشار جزئی از سمت پاره می شود ، در صورتی که قبل از پاره شدن لگن شما پرخون شده باشد و مایعی از بدن شما به بیرون بیاید ، این درد و ناراحتی بسیار کوتاه خواهد بود و خون بسیار کمی مشاهده می کنید.


پزشک من پاره ,زفاف ,پرده ,جنسی ,خونریزی ,تواند ,رابطه جنسی ,پرده بکارت ,صحبت کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان زمین سوخته سئو سایت دانلود کلیپ جدید وبگاه جامع سینمای جهان ایتا پلاس فیلم های برتر