آموزش Pluralsight - ASP.Net

آموزش Pluralsight - ASP.Net

ASP.Net چهارچوبی برای گسترش و ساخت برنامه های تعاملی وب، richer می باشد.ASP.NET Ajax فریم ورکی جدید و محصول شرکت Microsoft است که هردو جزء سمت کاربر و سمت سرور را برای از بین بردن شکاف میان وب و رابط کاربری دستکتاپ فراهم می کند. ASP.NET Ajax برای برنامه نویسان این امکان را فراهم می کند تا کدهای ASP را به کمک هرزبان Framework.NET بنویسند. در طول دوره آموزش ASP.NET Ajax که محصول موسسه Pluralsight می باشد با اصول اولیه در بهینه سازی، بهینه سازی پیشرفته و بسط بهینه سازی آشنا خواهید شد.

آموزش  ASP.Net

 همچنین در رابطه با مبانی و مباحث پیشرفته ASP.NET Ajax، کار با داده ها در ASP.NET 3.5 و ویژگی های جدید ASP.NET 4.0  اطلاعات فراوانی به دست خواهید آورد. ساخت اپلیکیشن ASP.NET Mvc با استفاده از HTML5، EF code first، J Query، ضد هک کردن اپلیکیشن های ASP.NET و هویت و کنترل دسترسی در ASP.NET از دیگر مطالبی است که در دوره آموزش ASP.NET به آن پرداخته است. اگر علاقمند به یادگیری نحوه بهینه سازی کدها و منابع ضروری وب سایتتان و بسته بندی مطالب برای انتشار کامل در وب سایت هستید دوره آموزش ASP.NET Ajax که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید.

آموزش  ASP.Net - آموزش  ASP.Net

سرفصل های این دوره آموزشی عبارتند از:

- Introduction

- What is Ajax 

- Using XMLHttpRequest directly

- Ajax Observations

ASP.NET Ajax history

ASP.NET Ajax components and architecture

- Creating ASP.NET Ajax Applications with VS 2005 and VS 2008

- Basics of the UpdatePanel control

- Summary and references

- Demo UpdatePanel in action

- Optimizing partial updates

- و.

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل


118فایل بهینه ,سایت ,آموزش  ,سازی , asp ,بهینه سازی ,آموزش pluralsight منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دبیرستان علمی آموزشی سپاه امام علی بن ابیطالب موتور سیکلت و اسکوتر دانلود فایل های کمیاب YASIN WEB معرفی دستگاه های حکاکی و برش لیزری pnjareh2jedareh گرده از دیده و شنیده