طرز تهیه شوید پلو با تن ماهی

شوید پلو با تن ماهی,طرز تهیه شوید پلو با تن ماهی,دستور پخت شوید پلو با تن ماهی

شوید پلو با تن ماهی از غذاهای خوشمزه ایرانی است که می توانید آنرا در مدت زمان خیلی کمی تهیه نمایید. این غذای خوشمزه را می توانید در زمان هایی که وقت زیادی برای آشپزی کردن ندارید تهیه و سرو نمایید. در این آموزش راحت ترین روش پخت شوید پلو با تن ماهی را آماده کرده ایم. با مواد لازم ذکر شده در این دستور می توانید برای ۲ نفر شوید پلو با تن ماهی تهیه نمایید. با دستور طرز تهیه شوید پلو با تن ماهی در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم شوید پلو با تن ماهی
برنج ۱٫۵ پیمانه
تن ماهی بزرگ ۱ عدد
شوید خشک ۲ قاشق غذاخوری
روغن به میزان لازم
نمک به میزان لازم

دستور پخت و طرز تهیه

ابتدا برنج را می شوییم و با مقداری نمک اجازه می دهیم کمی خیس بخورد. در قابلمه ای مناسب چند لیوان آب می ریزیم و اجازه می دهیم آب به جوش بیاید ، سپس برنج را آبکشی می کنیم و به همراه کمی نمک به آب در حال جوش اضافه می کنیم.

اجاز می دهیم برنج کمی نرم شود به صورتی که اطراف برنج نرم و مغزش سفت باشد. حالا برنج را داخل آبکش می ریزیم و با آب سرد آبکشی می کنیم. در قابلمه ای کمی روغن می ریزیم و در صورت تمایل تگ دیگ مان ( سیب زمینی یا نان ) را هم در ته قابلمه قرار می دهیم.

پس از قرار دادن ته دیگ ، برنج را داخل قابلمه می ریزیم و درب قابلمه یک پارچه ( دم کنی ) می گذاریم تا برنج دم بکشد. در همین حین تن ماهی را ( بعد از جوشاندن در آب ) با شوید خشک در یک تابه می ریزیم و چند دقیقه تفت می دهیم.

آموزش طرز تهیه عدس پلو مجلسی و خوشمزه آموزش طرز تهیه عدس پلو مجلسی و خوشمزه عدس پلو یکی از غذاهای محبوب ایرانی است که علاوه بر طبخ آن در منزل ، برای مراسم های .

در پایان پس از اینکه برنج آماده شد مخلوط تن ماهی و شوید را به آن اضافه می کنیم و خوب مواد را مخلوط می کنیم تا شوید و تن ماهی به تمام نقاط برنج به صورت یکسان برسد. در کنار این غذای خوشمزه می توانیم مقداری لیمو ترش هم سرو کنیم.

لوبیا پلو,طرز تهیه لوبیا پلو,دستور پخت لوبیا پلو


وب تفریحی یادگاری ماهی ,شوید ,برنج ,تهیه ,کنیم ,قابلمه ,تهیه شوید ,میزان لازم ,مواد لازم ,غذای خوشمزه ,تهیه نمایید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده عباس منش کیست ؟ استاد روانشناسی ثروت ،تند خوانی ، عزت نفس ، اعتماد به نفس و قانون جذب یا کلاهبردار فروشگاه اینترنتی ایران کالا darkpc r98 باشگاه فوتبال منتظران اجناس فوق العاده چگونه سونوگرافي انجام دهيم Fire