نظام اموزشی اتریش

نظام اموزشی اتریش به صورت یک زنجیره از سطوح و مراحل مختلف می باشد. مهد کودک ها مخصوص کودکان3 تا6 سال می باشد به طور کلی مهد کودک ها از نظام اموزشی اتریش جدا نیست. هر کس که علاقه مند به تاسیس یک مهد کودک باشد میبایست شرایط خاصی را مبنی بر قیومیت مهد کودک را رعایت کند. مهد کودک ها همانند دیگر مراکز اموزشی به صورت دولتی و خصوصی می باشد. دوره ی اموزشی ابتدائی نیز به مدت 4 سال میباشد. معمولا تعداد دانش اموزان در یک کلاس حدود 30 نفر میباشد اگر تعداد دانش اموزان به حد نصاب نرسد چندین سال ممکن است در یک کلاس ادغام شود. کلاس های پیش دبستانی نیز به طور معمول در مدارس ابتدائی برگزار میشود. دوره ی متوسطه نیز4 مقطع را در خود دارد(پنجم تا هشتم)در این مدارس تعداد معلمان و کلاس ها با توجه به جمعیت دانش اموزان متغیر است.

کالج در اتریش

کالج های فنی و حرفه ای در اتریش در سطح مقدماتی نه تنها دوره های اموزش جامع دارند بلکه دوره های اموزش برای مشاغل خاص در جامعه را نیز ارائه می دهند مدارس کالج در اتریش به صورت تمام وقت میباشد وبر روی اموزش عملی در ازمایشگاه ها و بخش های عملی متمرکز شده اند. دوره های این مدارس1 تا 4 سال میباشد. 

دانشگاه های اتریش

برای ورود و ثبت نام در دانشگاه های اتریش میبایست در حال تحصیل در دانشگاه های اتریش ایران و مدرک قبولی در کنکور را داشته باشید متقاضیان لیسانس در اتریش لازم است مدرک زبان المانی را دارا باشند در غیر این صورت میبایست برای اخذ مدرک اقدام کنید. برای اخذ دکترا در اتریش نیز همانند لیسانس باید در حال تحصیل در دانشگاه در خار یا داخل اتریش باشید. طول مدت دکترا اتریش 5 سال میباشد. شهریه دوره های دکترا در اتریش سالیانه حدود380 یورو می باشد.اما بعضی از دانشگاه های اتریش از جمله دانشگاه گراتس این مبلغ را در صورتیکه دانشجو حداقل 9 واحد را با موفقیت گذرانده باشد باز میگرداند.


تحصیل خارج از کشور اتریش ,دانشگاه ,دوره ,اموزشی ,میباشد ,کودک ,اموزشی اتریش ,نظام اموزشی ,دانش اموزان ,تعداد دانش ,نظام اموزشی اتریش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Game Shoe جهان حقوق | lawglobal | سایت جهان حقوق حماسه های ماندگار کتابخانه آنلاین واحه دانلود برای شما کاظم سعیدزاده مجله دلتا دیوانه‌نواز