گوگل راهنمای کامل برای قطعه های برجسته را منتشر می کند

در مورد چگونگی کار برجسته Google، تغییرات و برخی از چالش های که گوگل با این قطعه ها مواجه است بیشتر بدانید.

گوگل یکی از جامع ترین توضیحات را در بخش های برجسته خود در یک پست در وبلاگ جستجو منتشر کرده است. خلاصه های ویژه، به طور خلاصه، پاسخ های مستقیم سریع شما را در بالای صفحه نتایج جستجوی گوگل نشان می دهد که در پاسخ به برخی از پرس و جو جستجو نمایش داده می شود.

در این پست وبلاگ، گوگل توضیح می دهد که قطعه های برجسته چه هستند، رابط کاربری و درمان های مختلفی که می توانید از این نکات برجسته دریافت کنید و نحوه ارتباط آنها با نتایج جستجوی دسکتاپ، تلفن همراه و صدا. گوگل می گوید قطعه های برجسته برای جستجوی تلفن همراه و دستیاران دیجیتالی فعال صوتی مهم هستند. گوگل گفت: "در این موارد، قالب سنتی" 10 لینک آبی "نیز کار نمی کند، قطعه های برجسته را به عنوان یک قالب بسیار مفید است."

گوگل افزود که "آنها همچنان به لیست های منظم در پاسخ به جستجو ها و قطعه های برجسته نمایش داده می شوند." این به این دلیل است که قطعه های ویژه به عنوان تنها منبع اطلاعات نیستند . آنها بخشی از مجموعه ای از نتایجی هستند که ما ارائه می دهیم، و اطلاعات را از طیف گسترده ای از منابع به مردم می دهد. "


نایس تم ترجمه و طراحی حرفه ای سایت گوگل ,برجسته ,قطعه ,جستجوی ,منتشر ,جستجو ,نمایش داده ,تلفن همراه ,نتایج جستجوی ,برای قطعه ,راهنمای کامل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هواي حرم آموزش ربان انگلیسی پاتوق دخترا پر واز شعر های جدید Newtech کندار دانلود چت باز اندروید