ما را در تلگرام دنبال کنید.>   

 

آشنایی با مناطق مهم پکن , دانگ چانگ و چابویانگ 

 

هُنگ کُنگ (به انگلیسی: Hong Kong) شهری است جزیره‌ای در جنوب چین. منطقه خودمختار هنگ کنگ با هفت میلیون و ۲۳۰ هزار نفر جمعیت،[۲] از مهم‌ترین بازارهای مالی و تجاری آسیا و جهان به‌شمار می‌رود. هنگ کنگ از سال ۱۸۴۲ تا ۱۹۹۷ جزو مستعمرات امپراتوری بریتانیابود. در سال ۱۹۹۷ و پس از پایان یافتن پیمان پیشین به جمهوری خلق چین پیوست.

منطقه هنگ کنگ یکی از دو منطقه تقسیماتی ویژه در جمهوری خلق چین است. منطقه دیگر ماکائو است. زبان‌های رسمی در هنگ کنگ چینی و انگلیسی است. زبان رایج در هنگ کنگ اما عملاً زبان کانتونی است که یکی از گونه‌های چینی می‌باشد. ۹۳٫۶ درصد از مردم هنگ کنگ چینی‌تبار هستند. واحد رسمی پول هنگ کنگ، دلار هنگ کنگ است.

 

 

نقاط دیدنی پکن

 

شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال تجربه در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا دارای  دو  شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  می باشد. حیطه فعالیت این مجموعه بسیار گسترده بوده و قادر به وارد کردن هر نوع کالای قانونی به کشور می باشد. (دستگاه ها و خطوط تولیدی، مواد اولیه و شیمیایی ، کالاهای آماده مصرف مانند کالاهای تزیینی و لوازم تحریر، لوازم آرایشی و…)


 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب


شرکت بازرگانی فیروزه--09129374366---firoozetrading منطقه ,دانگ چانگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت طراحی سایت و سئو اهورا وب بازاریابی آگهی نیازمندی های روز نیازپرداز بهترين مارک پاور بانک | فروشگاه اليتاسل من ودوستم