«هست و نیست»

«هست و نیست» یک ملودرام اجتماعی است که در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است. این مجموعه داستان دو دوست به نام‌های احمد و ناصر است که دوستی آن‌ها به سال‌های کودکی در محله‌ سرچشمه‌ تهران بازمی‌گردد و آنها بعداً به واسطه‌ ازدواج با دو خواهر با هم فامیل شده‌اند اما کم‌کم راهشان از هم جدا شده و .

سریال «هست و نیست» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست و از بازیگران این مجموعه می‌توان به فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، سیاوش خیرابی و . اشاره کرد.

این سریال از شنبه ۱۴ بهمن در جدول پخش شبکه دو قرار می‌گیرد و مخاطبان شبکه دو تا آن زمان بیننده یک سریال تامینی خواهند بود.

«آنام»

سریالی اجتماعی ـ خانوادگی «آنام» به کارگردانی جواد افشار نیز از شنبه ۷ بهمن از ساعت ۲۰:۴۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود. این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است. این سریال اجتماعی در ۴۰ قسمت ۴۰  دقیقه‌ای به قلم امیر عباس پیام نگارش شده و از زندگی مادری به نام آنام می‌گوید که در کشاکش مسائل زندگی، خانواده و شهرش قرار گرفته است.

گچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، علیرضا شجاع نوری، شبنم قلی‌خانی، فریبا متخصص، سیامک صفری، لاله مرزبان، شهرام خزرایی، ناصر هاشمی، هادی افتخارزاده، وحید فرشی، زکیه کریمی، فیروز عاقلی، سویل شیرگیر، فاطمه حسینی، رقیه شادخواه، سیامک افسایی، بهرام نوبری، فریبا سهرابی، تینا عبدی و . از بازیگران این مجموعه  تلویزیونی  هستند.

سریال تلویزیونی «آنام» از ۷ بهمن، از شنبه تا چهارشنبه هر شب از ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد و باز پخش آن ساعت ۱:۳۰ بامداد،۹:۳۰ و ۱۴ بعدازظهر روز بعد است.


سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس سریال ,شبکه ,سیما ,«آنام» ,ساعت ,سیامک ,آنتن شبکه ,قرار می‌گیرد ,سریال شبکه ,گروه فیلم ,سیما تولید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برنامه های کاری پخش زنده دنیای خبر Messiahpkozjp5 rede کوله پشتی های جدید تور کانادا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان