تور کیش هتل تماشا

 

تور کیش هتل تماشا

تور کیش هتل تماشا

اگر تور کیش نوروز 97 را به مقصد کیش میخواهید سفر کنید از آفرهای چوبین غافل نشوید. از هم اکنون به فکر نوروز 97  باشید . سفر کردن به سبک ارزان همیشه بد نیست و گاهی شاهد بهترین کیفیت در هتل‌های 2 ستاره نسبت به هتل های دیگر هستید. آژانس مسافرتی چوبین تور کیش هتل تماشا را ارائه میکند هتل بسیار مناسب از نظر کیفیت و قیمت است.

هتل تماشا در دو طبقه و با 62 اتاق در سال 1377 ساخته شده. این هتل در بهترین موقعیت جزیره قرار گرفته است به طوری که در نزدیکی ساحل و بازر های کیش فاصله بسیار کمی دارد. و این یک مزیت خوب برای انتخاب مسافران است. این هتل در میدان امیر کبیر قرار گرفته است. و نزدیکترین مراکز به هتل تماشا شامل : زیتون و سارینا 2 است . فاصل این هتل تا فرودگاه ده دقیقه می‌باشد.

فاصله هتل تا هایپر مارکت فقط ده دقیقه پیاده روی است و تا بازار مریم 20 دقیقه تا بازار پانیز تنها 8 دقیقه قدم ن میتوانید برسید. و تا مرکز پردیس – مرجان – ونوس -مروارید میانگین 10 دقیقه پیاده روی دارد.
از خدمات رایگان این هتل استقبال فرودگاهی برای ترانسفر فرودگاه تا هتل انجام می‌گیرد. و هزینه اقامت کودک زیر دو سال به صورت رایگان می‌باشد. و 2 تا 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می شود


مرکز تور و بلیط آنلاین دقیقه ,تماشا ,دقیقه پیاده ,قرار گرفته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

داستان عاشقانه تخفیف ویژه vc-startup pinbadge تخفیف دستگاه فلزیاب خاطرات یک پدر متوسط