بهترین دانشگاه های استرالیا

تعداد دانشگاه ها در سرتاسر استرالیا 38 تا می باشد که این 38 دانشگاه دولتی می باشند و تنها 2 دانشگاه خصوصی در استرالیا وجود دارد.دانشگاه های خصوصی در دو گروه قالب بندی می شود که یکی گروه های8 و دیگری گروه های 21 است. گروه دانشگاه های 8 به این معنی است که هشت دانشگاه عالی در این گروه قرار دارد که جزو بهترین دانشگاه های استرالیا هستند. در دانشگاه های استرالیا تقریبا همه ی رشته ها نظیر مهندسی،تجارت و بازرگانی وجود دارد اما رشته های علوم سلامت،نظیر پزشکی دندان پزشکی و. تنها در برخی از دانشگاه ها تدریس می شود. شرایط ورود به دانشگاه ها برای تحصیل در استرالیا در رشته های متفاوت فرق میکند.

دانشگاه های استرالیا

در ایالات مختلف نیز تعداد دانشگاه ها متفاوت است به صورتی که در هر ایالت یگ گروه از دانشگاه های گروه 8 و چند دانشگاه طراز اول وجود دارد. 

دانشگاه های استرالیا در سراسر جهان شناخته شده هستند و تحصیل رایگان در استرالیا از اعتبار و سطح بالایی بر خوردارند. به گونه ای که هزینه ی زندگی در استرالیا از میان 20 دانشگاه برتر جهان تعدادی از ان متعلق به استرالیا و در میان400 دانشگاه برتر جهان دانشگاه های استرالیا نیز در ان قرار دارند.در متن زیر در مورد تعدادی از دانشگاه های برتر استرالیا توضیح مختصری امده است:

دانشگاه های برتر استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا:که در میان دانشگاه ها و هزینه ی تحصیل در استرالیا رتبه ی یک را به خود اختصاص داده است و بهترین دانشگاه نیمه ی جنوبی است این دانشگاه در میان دانشگاه های جهان نیز رتبه ی 22 را از ان خود کرده است.

 

دانشگاه سیدنی:این دانشگاه نیز یکی از بهترین دانشگاه های استرالیا است. این دانشگاه دومین دانشگاه معروف و برتر استرالیا است که 5 نفر از اساتید ان نیز موفق به کسب جایزه نوبل شده اند.

 

دانشگاه ملبورن:قدمت این داشنگاه به 150 سال می رسد که در میان دانشگاه های استرالیا رتبه ی2 و در میان دانشگاه های جهان رتبه ی42 را کسب کرده است. 


تحصیل خارج از کشور دانشگاه ,استرالیا ,گروه ,برتر ,میان ,جهان ,بهترین دانشگاه ,میان دانشگاه ,وجود دارد ,برتر استرالیا ,استرالیا رتبه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هیپ هاپی | HiPHOPi سلامت سال 1399 / سال جهش تولید اخبار سلامت ایران dy music شعر عاشقانه تخفیفان اموزش راهای کارامد اینستاگرام شایان اپتیک