مرجع فایلهای امورزشی | زندگي انسان بعد از دنيا

  • مرجع فایلهای امورزشی | زندگي انسان بعد از دنيا

    زندگي انسان بعد از دنيا


    دسته بندي : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

    تحقیق زندگي انسان بعد از دنيا
     متشکل از 50 صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

    بخشی از محتوا ::
    زندگي انسان بعد از دنيا
    خداي تعالي براي ما خير مي‌دهد كه انسان از اين دنيا كه محل حيات اجتماعي اوست، به عام ديگري به نام برزخ و سپس به عالم آخرت كوچ مي‌كند، ولي روش زندگانيش بعد از اين دنيا، انفرادي است، يعني ارتباطي با تعاون اجتماعي ندارد و به كمك و همكاري ديگران نيازمند نيست و تنها وجود خودش در تمام شوون حياتي موثر خواهد بود.
    اگر اين نظام طبيعي و نواميس مادي كه در در اين عالم مشاهده مي‌شود، در عوالم بعدي نيز حكمفرما بود، ناچار بايد زندگاني برزخي و اخروي هم مانند حيات دنيوي بر اساس اجتماع و تعاون استوار باشد، ولي انسان همين‌كه از اين عالم رخت بربست، ديگر اين جريانات را پشت سر انداخته و متوجه پروردگارش مي‌شود. ديگر اثري از علوم عملي كه ويژه‌ي محيط اجتماع و كار است، نمي‌ماند، ديگر لزوم استخدام و تصرف و مدنيت و اجتماع تعاوني و ساير احكام و قضاوت‌هايي كه در دنيا دارد، بي‌مورد خواهد بود، تنها انسان است و اعمالي كه انجام داده و نتايج نيك و بد آنها.
    از اين پس چهره‌ي حقايق بي‌پرده جلوه‌گر شده و خير باعظمتي كه مورد اختلاف بود، ظاهر مي‌شود. در آيه‌ي 80 سوره‌ي مريم مي‌فرمايد:

    «و نرثه ما يقول و ياتينا فردا» و در آيه‌ي 94 از سوره انعام مي‌فرمايد: «و لقد جئتمونا فرادي كما خلقنا كم اول مره تركتم ما خولنا كم و اظهور كم و ما نري معكم شفاء كم الذين كنتم زعمتم انهم فيكم شركاء لقد تقطع ينكم و ضل عنكم ما كنتم تزعمون»
    و امثال اين آيات زياد است و چنانكه مي‌بينيد از اين‌ها استفاده مي‌شود كه روش زندگاني انسان بعد از دنيا عوض شده و ديگر بطور اجتماع و همكاري زيست نمي‌كند و علومي را كه در اين عالم اختراع كرده، بكار نمي‌بندد و جز از ميوه‌ي علم و نتيجه‌ي كار و كوشش خود بهره‌اي نمي‌برد، حقيقت اعمالش در آن عالم ظاهر مي‌شود و به پاداش آنها مي‌رسد.

    كان الناس امه واحده
    «ناس» يعني تعدادي انسان كه گرد هم جمع شده‌اند. «امه» يعني گروه انسان‌ها و گاهي به مناسبتي بر يك نفر هم اطلاق مي‌شود.


     قیمت:


    رایگان

    برای دانلود رایگان فایل روی لینک دانلود کلیک کنید.


     
    دریافت فایل

    • محتوای فایل دانلودی:

      تحقیق زندگي انسان بعد از دنيا
      متشکل از 50 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 


دانلود رایگان مقاله10 انسان ,زندگي ,دنيا ,مي‌شود ,عالم ,اجتماع ,زندگي انسان ,ظاهر مي‌شود ,قابل ويرايش ,تحقیق زندگي ,مرجع فایلهای ,تحقیق زندگي انسان ,مرجع فایلهای امو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Purple memories چاپ سررسید 99 - سالنامه 1399 - سررسید 1399 - سررسید اختصاصی 99 طرفداران بهزاد تی اف كلاسيك هاي رويايي خرید اینترنتی روانشناسی