رابطه جنسی در قاعدگی گرداوری شد

رابطه جنسی در قاعدگی

 

قاعدگی در هر ماه از زندگی یک خانم اتفاق می افتد که در برخی از آنها با درد و نارحتی های بسیار شدیدی همراه می باشد. معمولا دردها و شدت خونریزی در سه روز ابتدایی بسیار شدیدتر است ، اما در این خانم ها این دردها حتی تا ده روز هم ادامه خواهد داشت. همسر این خانم ها باید از درک بالایی برخوردار باشند و شرایط همسر خود را متوجه شوند و از خواسته های بی مورد خود چشم پوشی کنند. باید بگذارید تا خانم خود تصمیم گیرنده باشد که آیا می تواند برقراری یک رابطه را تحمل کند یا خیر . . .

به دلیل وجود شرایط خونریزی و ضعف بدنی و دردهای در ناحیه ی رحم در خانم ها باید از رابطه ی جنسی همانند دفعات گذشته خودداری نمایید ، یعنی هیچ دخولی نباید انجام شود. بنابراین باید از راه های دیگر به برقراری این رابطه جنسی گرایش داشته باشید. همسران نقش مهمی ایفا می کنند ، آنها باید از قبل خود را برای چنین روزهایی آماده کنند. مدارا کردن با خلق و خوی بد خانم ها در این دوران ، انجام برخی از کارهای خانه ، صحبت کردن با همسر ، ماساژ دادن او می تواند از جمله کارهای بسیار مهم باشد.

برخی از خانم ها با پشت سر گذاشتن شرایط سخت قاعدگی خود در این فکر هستند که چگونه به رابطه ی جنسی بپردازند. در حقیقت همانطور که گفته شد در این دوران به دلیل انتقال بیماری های موجود و شرایط خاص رحم و واژن نباید رابطه ای انجام شود ، اما برای به لذت رسیدن می توانید از چند راه حل ساده نیز بهره ببرید.

کلیتوریس را نوازش کنید ، توجه به این قسمت از دستگاه خانم ها از سوی شوهران می تواند حس رضایت جنسی را در آنها ایجاد کند. همسر خود را در آغوش بگیرید. او در این دوران بیش از هر زمان دیگری به محبت شما نیاز دارد ، بنابراین او را درک کنید و از خواسته های نابه جای خود امتناع ورزید. این شرایط تنها چند روز در هر ماه اتفاق می افتد ، در نتیجه همسر شما انتظار دارد که برای چند روز نیز او را آنگونه که هست دوست داشته باشید.

اگر در این زمان همسر شرایط یک زن را درک نکند و از او برقراری یک رابطه جنسی را بخواهد قطعا با شکست روحی بسیار سنگینی مواجه خواهد شد ، در نتیجه ی روحیه ی خانم دیگر همانند گذشته نخواهد بود ، زیرا او از شوهر خود انتظار دارد تا در این روزهای سخت یار و همراه او باشد.


سلامت خانم ,رابطه ,جنسی ,شرایط ,همسر ,قاعدگی ,رابطه جنسی ,انتظار دارد ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلودستان انجمن بانوان ایرانی esmailenosratzahi بیستمین پرسش مهر بازار مبلمان کرج دبیرستانی ها مشاوره حقوقی چینی آذین