چرا تلگرام وصل نمیشه ؟+ تلگرام فیلتر شد؟

چرا تلگرام وصل نمیشه ؟+ تلگرام فیلتر شد؟

دانلود تلگرام وصل تلگرام تلگرام کی وصل میشه تلگرام تا کی قطع است تلگرام کی وصل می شود تلگرام تا کی قطعه آیا تلگرام فیلتر شده است چرا تلگرام قطعه چرا تلگرام فیلتر شده تلگرام قطعه تلگرام تا کی فیلتر است تلگرام کی درست میشه زمان وصل شدن تلگرام رفع فیلتر تلگرام چرا تلگرام قطع است سایفون علت قطع بودن تلگرام چرا تلگرامک وصل نمیشه چرا تلگرام عکس باز نمیکنه تلگرام فیلتر شده چرا تلگرام قطعه قطع شدن تلگرام امروز آیا تلگرام فیلتر شده است دلیل فیلتر شدن تلگرام امروز اختلال تلگرام قطع تلگرام امروز تلگرام فیلتر شده است علت قطع شدن تلگرام دلیل قطعی تلگرام تلگرام از دسترس خارج شد قطعی تلگرام فیلتر تلگرام قطع تلگرام اختلال تلگرام امروز تلگرام فیلتر شد

تلگرام درنیمه دوم سال 2013 میلادی به وجود آمد

اما قبل از اینکه ایرانیان را به عنوان کاربران خود داشته باشد شبکه ی چندان شناخته شده ای نبود.در واقع سرازیر شدن کاربران ایرانی به تلگرام باعث سود هر دو طرف شد.کاربران با حضور در تلگرام توانستند

به راحتی و سریع از خدمات این پیام رسان استفاده کنند و در مقابل سهام تلگرام با اضافه شدن قابل توجه کاربرانش رشد مناسبی داشت.البته لازم به ذکر است که پشتیبانی تلگرام و اضافه کردن

ویژگی های جدید مانند:

گروه هایی با تعداد اعضای بالا،کانال های تلگرامی وامکان تماس صوتی در طول این سال ها ازعواملی بوده است که کاربران را از این پیام رسان راضی نگاه داشته است.

بعد از گذشت چندی از همه گیر شدن تلگرام و با فراگیر شدن تجارت الکترونیک، بسیاری از کسب و کارها به فکر ایجاد صفحه ی مخصوص تجارت خود در این اپلیکیشن اجتماعی افتادند.

رفته رفته تعداد این کانال ها افزایش یافت و در واقع اشتغال خیلی از جوانان ایرانی وابسته به تلگرام شد.

اما اتفاقات چند روز گذشته در جای جای کشور، باعث شد که مسئولان ذی ربط ، برای آرام کردن فضای کشور و کاستن از حجم اختشاش و درگیری، این اپلیکیشن ارتباطی را فیلتر کنند.

با محدود شدن استفاده از تلگرام، و در صورت ادامه دار بودن این راهبرد ، کاربران ایرانی به سوی دیگر ابزار های ارتباطی در فضای مجازی خواهند رفت.

اما نگرانی ای که وجود دارد، این است که کسب و کارهایی که در بالا ذکر شدند، انبوه کاربران و مخاطبان خود را که مشتریان بالقوه آنان بودند را از دست دادند.

امید است که طبق گفته معاون ی وزیر کشور ، قطعی تلگرام موقتی باشد.

اما از طرفی رویکرد مبهم مدیران تلگرام و عدم تمایل آنان به همکاری با دولت ایران در مسائل مختلف فرهنگی و ی، وصل شدن مجدد تلگرام را در هاله ای از ابهام پوشانده است.

قابل ذکر است که ایران بیش از 40 میلیون کاربر در تلگرام دارد.

 

پاول دورف کیست؟

دورف در سال ۱۹۸۴ در شوروی به دنیا آمد. این کشور و این برهه ی زمانی نمایانگر نظارت شدید دولت در آن زمان است. او وقتی از دادن اطلاعات کاربران وی کی در سال ۲۰۱۱ به سرویس امنیت فدرال روسیه امتناع کرد، تبدیل به قهرمان جوانان روسی شد. رهبران مخالف می خواستند از این شبکه برای سازماندهی بزرگ ترین تظاهرات علیه سلطه ۱۸ ساله (تا به الان) ولادیمیر پوتین استفاده کنند.

دورف ۳۳ ساله، از زمانی که مجبور شد سهام باقی مانده ی خودش از بزرگ ترین شبکه ی اجتماعی روسیه، یعنی وی کی را به یک میلیاردر کرملینی در سال ۲۰۱۴ بد، زیاد با تکنولوژی سروکار داشت. او روی پیام رسان رمزگذاری شده ی (اینکریپت شده) تلگرام کار می کرد. دورف معتقد است که تلگرام را نمی شود هک کرد. تلگرام تاکنون ۱۸۰ میلیون کاربر در دنیا و ۴۰ میلیون کاربر فقط در ایران دارد و روزانه نیم میلیون نفر کاربر جدید جذب می کند.


آلبف تلگرام ,فیلتر ,کاربران ,کاربر ,میلیون ,دورف ,تلگرام فیلتر ,تلگرام امروز ,قطعی تلگرام ,میلیون کاربر ,تلگرام قطعه ,امروز تلگرام فیلتر ,تلگرام امر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

zakamooz ناوک عشق ریاضی دانشکده فنی امام خمینی خرید و فروش آنلاین اشعار آئینی مجیدیزدانی شهرری زندگی برتر