مسنجر معروف موبوگرام که از سرورهای تلگرام اصلی استفاده میکند با پشتیبانی از زبان فارسی و طراحی منوهای کاربردی توانسته مورد استقبال بی نظیر مخاطبین قرار گیرد. این برنامه توسط گروه هانیسا طراحی شده و ویژگی هایی مانند حالت روح، تفکیک گفتگوها در دسته بندیهای متفاوت از جمله قابلیت های فوق العاده آن است. اکنون در این مقاله نحوه دیلیت اکانت دائمی حساب موبوگرام را بصورت تصویری بررسی خواهیم نمود.

نسخه رسمی برنامه تلگرام برای تلفن همران و همینطور کامپیوتر در سایت رسمی آن برای دانلود قرار گرفته است. https://telegram.org

اما غیز از سایت رسمی، برنامه های دیگری هم برای پیام رسان تلگرام منتشر شده است که موبوگرام یکی از آنها است. این برنامه به دلیل قابلیت های متعددی که دارد مورد توجه طیفی از کاربران قرار گرفته است.

اگر شما از برنامه موبوگرام استفاده می کنید و قصد حذف اکانت موبوگرام خود را دارید این آموزش را دنبال کنید. لازم به ذکر است که روش دیلیت اکانت همانند روش حذف اکانت تلگرام است، که آموزش دیلیت اکانت تلگرام پیش از این در سایت منتشر شده بود.

 

به ادامه مطالب بروید

 


یاور وبلاگ اکانت ,موبوگرام ,برنامه ,سایت ,تلگرام ,دیلیت ,دیلیت اکانت ,اکانت موبوگرام ,قرار گرفته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

الان بخر تحویل بگیر شرکت تعمیرات و بازسازی کوشا ایده آل بیا تو رمان معجزات علمی قران learnroz داملا موزیک کانال یاب ترک لیریکس