آسانسور ریشه در زبان فرانسوی دارد که به زبان فارسی بالابر یا حمل بار معنی می شود . آسانسور به اتاقک متحرکی گفته می شود که به وسیله آن از طبقه ای به طبقات بالاتر روند و یا از طبقات بالا به طبقات پایین تر فرود آیند . به بیان دیگر آسانسور به تجهیزات حمل و نقل عمودی گفته می شود .آسانسور از ابتدایی ترین وسایل ساخت دست بشر است که معمولا به کمک انسان می آید .

آسانسور نیز مانند هر وسیله برقی دیگر امکان این را دارد که به مشکل بر بخورد . عیب یابی آسانسور کار آسانی نیست . مثلا اگر شما ساکن یک آپارتمان باشید و آسانسورتان مرتب دچار مشکل میشود آنگاه چگونه می توان تعمیرات و نگهداری آسانسور را انجام داد . در این بین شرکت ایده نگار گیتی متخصص در امر  آسانسور و پله برقی و قطعات آن به کمک شما می آید .

انواع آسانسور های شرکت ایده نگار گیتی را می توان آسانسور مسافر بری ، آسانسور خانگی ، آسانسور پانورامیک ، آسانسور مسافربری MRL ، آسانسور اتومبیل ، آسانسور حمل بار ، آسانسور بیمارستانی ،  آسانسور ترکیبی

 

آسانسور حمل بار ایده نگار گیتی

کارخانه فوجی امکان طراحی آسانسور حمل بار را در تمامی ظرفیت ها دارا می باشد . طراحی این نوع آسانسور ها مطابق با فضای موجود در پروژه صورت می پذیرد که این امر موجب افزایش فضا و در نتیجه افزایش ظرفیت مفید باربر آسانسور می گردد. خواهشمند است جهت اطلاع از ابعاد مورد نیاز چاهک آسانسور با ظرفیت درخواستی با بخش فنی این شرکت تماس حاصل نمایید.

 طراحی کابین آسانسورهای حمل بار

  

 


آسانسور و پله برقی فوجی آسانسور ,گیتی ,ظرفیت ,نگار ,شرکت ,طبقات ,نگار گیتی ,ایده نگار ,شرکت ایده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موزیک عکس اس پیشواز در سایت تفریحی و جذاب عکس توشات پایگاه اطلاع رسانی دیجیتال سیستم وکیل پایه یک مهریه طلاق تهران فرش ماشینی یه قطره مهربانی ندای مشاور بهترین مراکز مشاوره ازدواج و روانشناسی