تعبیر خواب آبنبات

تعبیر خواب آبنبات

تعبیر خواب آبنبات بستکی به شرایط خواب شما و هچنین ترش یا شیرین بودن آبنباب تعبیر های متفاوتی دارد. در این پست تعبیر خواب کامل آبنبات درست کردن, آبنبات خوردن و تعبیر خواب آبنبات به کسی دادن و از کسی گرفتن را طبق تعبیر معبرین بزرگ تعبیر خواب در جهان آماده کرده ایم که در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

تعبیر خواب آبناب درست کردن

آنلی بیتون می گوید : اگر شخصی در خواب ببیند که مشغول درست کردن آبنات است خوابش بیانگر این است که به کاری سود آور و صنعتی وارد خواهد شد.

هانس کورت می گوید : اگر شخصی در خواب آبنبات درست کند خوابش بیانگر این است که وارد کاری بزرگ و پرمنفعت خواهد شد.

تعبیر خواب آبنبات خوردن

هانس کورت می گوید : اگر شخصی خواب ببینید که آبنبات می خورد خوابش بیانگر یک تفریح و گردش دسته جمعی می باشد.

آنلی بتون می گوید :

  • اگر شخصی در خواب آبنبات بخورد خوابش بیانگر این است که پیرو جهان به تفاهم خواهند رسید و تفریحات دسته جمعی به پا خواهند کرد.
  • اگر شخصی در خواب مشغول خوردن آبنبات ترش مزه ای است خوابش بیانگر این است که آن شخص بیمار خواهد شد و از افراد قابل اعتماد خود زبان و رنج خواهد دید.

تعبیر خواب آبنبات از کسی گرفتن

آنلی بیتوت : اگر در خواب جعبه ای آبنبات از کسی گرفتید خواب شما بیانگر این است که شما مورد احترام و ستایش دیگران قرار خواهید گرفت و خوشبختی در انتظار شماست.

تعبیر خواب آبگوشت تعبیر خواب گوشت کوبیده آبگوشت تعبیر خواب خوردن آبگوشت و دیدن آبگوشت در خواب بستکی به شرایط خوابی دارد که .

تعبیر خواب آبناب به کسی دادن

آنلی بیتون : اگر شخصی در خواب جعبه ای آبنبات برای کسی بفرستد خوابش علامت این است که به کسی پیشنهاد غیر اخلاقی خواهد داد و با مخالفت او روبرو خواهد شد.


شیدا سایت خواب ,تعبیر ,آبنبات ,شخصی ,خوابش ,بیانگر ,تعبیر خواب ,خواب آبنبات ,خوابش بیانگر ,درست کردن ,هانس کورت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آویسل 101 دستگاه ضدعفونی کننده وطنیم ایران.آنا یوردوم آذربایجان divas4 پرسپولیس ربات اینستاگرام adalynvpawi04 tapak دانلود بازی اندروید و کامپیوتر با حجم فوق فشرده پزشکی سلامت