به گزارش موبلیکا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی در کشور عراق، برای اولین بار سرویس مکالمه از طریق وای فای (تلفای) که سرویسی جدید محسوب می شود را راه اندازی کرد.


با استفاده از سرویس تلفای همراه اول، زائران حسینی نیازی به پوشش شبکه تلفن همراه در کشور عراق برای برقراری و دریافت تماس ندارند و تنها با اتصال به شبکه وای فای می توانند مکالمه کنند. زائران اربعین می توانند با دانلود اپلیکیشن«تلفای» از گوگل پلی (google play) و نصب آن، به هر شبکه وای فای متصل شده و همانند قبل مکالمه کنند.


تماس از طریق تلفای مشابه تماس عادی و از طریق ر گوشی تلفن همراه بوده و نیازی به اپلیکیشن های واسط نیست.
هزینه برقراری تماس تلفای در کشور عراق همانند هزینه تماس عادی داخل کشور و دریافت تماس رایگان و بدون هزینه رومینگ بین الملل است. از دیگر مزایای این سرویس می توان به دریافت و برقراری تماس با سیم کارت همراه اول بصورت عادی در کشور عراق، امکان مکالمه با دیگر شبکه های تلفن مانند اپراتورهای موبایل و تلفن ثابت تمام کشورها و همچنین بهره مندی از مکالمه با کیفیت در نقاط با آنتن دهی ناپایدار و یا نقاط پر ازدحام همانند حرم های مطهر عتبات عالیات اشاره کرد.


موبیلیکا | همه چیز در مورد موبایل مکالمه ,کشور ,تلفن ,زائران ,تلفای ,شبکه ,زائران اربعین ,مکالمه کنند ,تماس عادی ,برقراری تماس ,دریافت تماس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ماشین داخلی ألمنارة خرید اینترنتی کتابخانه شهید هاشمی نژاد شهرستان بهشهر دپ_عکس_متن_شاخ_بیوگرافی_پروفایل_تیکه_تنها_دلشکسته فروش دوربین های مداربسته آشپزی روستای پهرست سفلی کلاس اولی های باهوش