در دهکده Smurfs، اسمورف ها در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی می کنند و رهبر آنان «بابا اسمورف» نام دارد. هر کدام از این اسمورف ها ماهیت خاص خود را دارند که بر همین اساس نام گذاری شده اند، مانند «اسمورف گنده»، «اسمورف کله پر»، «اسمورف قوی»، «اسمورفت» و . . «اسمورفت» یا همان «گل نمک» توسط «گارگامل» از یک توده رس ساخته شده که به وسیله «بابا اسمورف» آزاد گردیده و جزئی از ساکنین دهکده اسمورف ها شده است. اما تا به حال کسی نتوانسته ماهیت «اسمورفت» را تشخیص دهد. «گارگامل» هم قصد گرفتن تمامی اسمورف ها و یدن ماهیت هایشان را دارد تا بتواند به قدرتمندترین جادوگر جهان تبدیل شود. 

«اسمورف کله پر»، وسیله ای اختراع می کند که توانایی تشخیص ماهیت هر اسمورف را دارد. «اسمورفت» که علاقه زیادی به آگاهی از ماهیت خود دارد، از دستگاه استفاده می کند. اما اختراع «کله پر» به طرز عجیبی خراب شده و نمی تواند اطلاعاتی راجع به ماهیت «اسمورفت» به نماش بگذارد. «اسمورفت» از این بابت بسیار غمگین می شود و «کله پر»، «قوی» و «گنده» تصمیم می گیرند برای خوشحال کردن «اسمورفت»، به جنگل رفته و تفریح کنند. در جنگل، «اسمورفت» موجودی آبی می یابد که در پشت برگی پنهان شده و پس از تعقیب او، آن موجود مستقیما به جنگل ممنوعه می رود. 

اما آن موجود آبی که به عقیده «اسمورفت» باید یک اسمورف باشد، در حین فرار کلاه خود را جا می گذارد. زمانیکه «اسمورفت» در حال توضیح دادن ماجرا برای دوستانش است، توسط کلاغ «گارگامل» به سرقت می رود. «گارگامل»، «اسمورفت» را در قفسی زندانی کرده و به طور اتفاقی کلاه آن موجود آبی را در دستان او مشاهده می کند. «گارگامل» کلاه را گرفته و با درست کردن معجونی از آن، محل زندگی صاحب کلاه که درون جنگل ممنوعه قرار دارد را پیدا کرده و تصمیم می گیرد تا برای گرفتن آن موجودات آبی یا همان اسمورف ها به این مکان برود. 

از طرفی «کله پر»، «قوی» و «گنده» که برای آزادی «اسمورفت» به قلعه «گارگامل» آمده بودند، از نقشه او با خبر شده و پس از آزادی «اسمورفت» تصمیم می گیرند تا زودتر از «گارگامل» به جنگل ممنوعه رفته و اسمورف های دیگر را پیدا کنند. 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه نمایید.


118فایل «اسمورفت» ,اسمورف ,«گارگامل» ,ماهیت ,جنگل ,پر»، ,جنگل ممنوعه ,آزادی «اسمورفت» ,پر»، «قوی» ,«کله پر»، ,ماهیت «اسمورفت» منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فال روزانه فروشگاه لینک سرا خرید لباس پوشاک لباس زنانه مردانه 2021 سایت جهرمی تفریح شادی دانلود اهنگ عکس فیلم خنده دار روبو بلاگ دستگاه کوچک با قیمت ارزان - مهرفوری سایت تخصصی و آموزشی بدنسازی و تناسب اندام پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان به وبلاگ مال موسی طایف خَش هُندی کامه دانلود کلیپ جدید