بررسی ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت باعث می شود تا بتوان یک بک لینک خوب را از نمونه ی بد آن تشخیص داد. استفاده از بک لینک مناسب تاثیر خوبی در سئوی یک سایت دارد. اما استفاده از بک لینک های نا مناسب در سئوی سایت بسیار تاثیر منفی ای خواهد داست. در این مقاله قصد داریم درباره ی ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت توضیح مختصری بدهیم.

ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت

بک لینک مناسب به لینکی گفته می شود که از یک وبسایت معتبر و قابل اعتماد به یک وبسایت داده شود. این واقعیت وجود دارد که هرچه دریافت یک بک لینک از یک سایت سخت تر باشد قطعا ارزش آن بیشتر می باشد. ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت به صورت زیر می باشد :

  • ارتباط: بزرگترین مورد از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت مرتبط بودن سایت بک لینک دهنده با گیرنده می باشد. به طور مثال فرض کنید سایت A برای یک رستوران می باشد و سایت B در مورد انواع غذاها مطلب می نویسد. دریافت بک لینک سایت A از B دارای مهمترین مورد از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت، یا همان ارتباط مناسب می باشد.
  • محبوبیت و امنیت: یکی دیگر از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت محبوب بودن و البته برخورداری از امنیت مناسب سایت بک لینک دهنده می باشد. این یعنی بک بینک مناسب از سایتی دریافت می شود که دامین اتوریتی داشته باشند و همچنین در شبکه های اجتماعی فعال باشد.
  • ارزش و اعتبار: این مورد از ویژگی های بک لینک مناسب در طراحی سایت همانند همان اعتبار بازاری در دنیای واقعی می باشد. قاعدتا سایت هایی که ار اعتبار و رنک بیشتری برخوردار باشند بک لینک آنها بسیار معتبر تر خواهد بود. این مورد از جمله مواردی است که گوگل در اعتبار سنجی بک لینک ها بسیار در نظر می گیرد.

متن قبل: استتفاده از بک لینک در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت لینک ,سایت ,طراحی ,ویژگی ,مورد ,اعتبار ,لینک مناسب ,طراحی سایت ,لینک دهنده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امـــلاکـــــ کـــلــبــه باران چت|چت باران|چت|باران چت آنلاین پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان collindkrhtq67 Situs jamirt0nsamwd casa تی تی بول مجله نوبیا بچینگ ...پیونگ ... بلوک زن ...آسفالت فروشگاه معرفی اجناس ارزان