دبیر مربوطه :سرکار خانم فراهانی

مدرسه نمونه دو لتی فاطمه الزهرا

اعضای گروه:زهرا اللهیاری

چکیده: طرح توسعه ذهنی و محاسبه  با چرتگه یک برنامه منحصر به فرد برای رشد کودکان است که درسال1993توسط دکتر دینو ونگ در کشور مالزی ابداع گردید .این برنامه  بااستفاده از یک سیستم نواورانه ،محاسبه بابه کارگیری چرتگه سبب توسعه کل مغز نیمکره چپ و راست به هم زمان میشود

 

.

 

 

 

 

 

کلیدواژه : یوسی مس  حافظه هوش ریاضی  

 

 

 

 

 

 

      مقدمه:موسسه فرهنگی و هنری نواندیشان پرتو راه ابریشم در شهریور 1390 به عضویت این گروه درامده و به عنوان پیشرو برنمه های حساب ذهنی کشوری فعالیت خود را به عنوان نماینده رسمی در ایران اغاز نموده است . این موسسه با همکاری معاونت محترم نیروی انسانی اموزش و پرورش منطقه 18 تهران اولین دوره اموزشی حساب ذهنی را در ایران اغاز نمود.

 

این برنامه دارای 10 سطح برای دانش اموزان 8 تا 13 سال و 13 ترم برای برای دانش اموزان 5 تا 7 سال بود, هر سطح به طور میانگین 12 تا 16 جلسه 2 ساعته در هفته میباشد.

 

نه تنها منجر به ایجاد اعتماد به نفس و تسلط بر ریاضی میشود بلکه با ایجاد زیربنایی سبب توسعه مهارت های مورد نیاز یادگیری در مدرسه و زندگی روز مره کودکان میشود.

 

تا امروز بیش از 55 کشور جهان به عضویت این موسسه امده اند که مهمترین انها عبارت اند از: کانادا,استرلیا, ایالت متحده امریکا ,انگلستان , سوریه لبنان بحرین مالزی اندونزی هند امارات قطر کویت عربستان سعودی مصر سریلانکا کنیا اردن فیجی یمن نیجریه عمان سودان و میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     


دنیای زیبای ریاضی ذهنی ,موسسه ,ریاضی ,میشود ,توسعه ,دانش اموزان ,برای دانش ,ایران اغاز ,حساب ذهنی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده تا رمان Taroman.iR | رمان عاشقانه،سایت رمان،دانلود رمان ارزان کده دانلود رایگان بهترین پکیج های اموزشی دز سامن کوچه بازاری دانلودها طرح توجیهی