مراسم ازدواج نیکی محرابی و یعقوب کریمی ( بازیگر و فوتبالیست) + بیوگرافی

ساعاتی پیش خبر اردواج یعقوب کریمی بازیکن تیم باشگاه استقلال تهران با نیکی محرابی بازیگر زن ایرانی سینما و تلویزیون در خبرگزاری های معتبر و شبکه های اجتماعی با عنوان ازدواج نیکی محرابی و یعقوب کریمی بازیکن فوتبال متنشر شد . تا اینکه نیکی محرابی بازیگر زن و بعقوب کریمی بازیکن فوتبال با قرار دادن جداگانه پست در اینستاگرام شخصی شان خبر اردواجشان را با یکدیگر تایید کردند . نیکی کریمی عکسی از مراسم ازدواجشان منتشر کرد و یعقوب کریمی هم با انتشار پستی از تمام دوستانی که به ازدواج نیکی محرابی و یعقوب کریمی تبریک  گفته بودند ، تشکر و قدردانی کرد .

مراسم ازدواج نیکی محرابی و یعقوب کریمی ( بازیگر و فوتبالیست) + بیوگرافی

نیکی محرابی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی با انتشار عکس بالا در صفحه شخصی اش خبر ازدواجش را تایید کرد . نیکی محرابی بازیگر زن جوان ایرانی که با بازی در سریال گسل که از شبکه ی یک سیما پخش می شد به شهرت رسید و با یعقوب کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران ازدواج کرد و خبر ازدواجش را در صفحه شخصی اش منتشر کرد . صفحه اینستاگرام یعقوب کریمی نیز با با منتشر کردن عکسی خبر ازدواج خود را تایید کرد و از دوستانش که به این بازیکن تبریک گفته بودن تشکر کرد .

مراسم ازدواج نیکی محرابی و یعقوب کریمی ( بازیگر و فوتبالیست) + بیوگرافی

اطلاعات دقیقی از بیوگرافی یعقوب کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران و بیوگرافی نیکی محرابی بازیگر زن ایرانی سینما و تلویزون در دسترس نداریم و به محض اینکه اطلاعات کامل از بیوگرافی این دو زوح هنری و ورزشی به دست بیاوریم در همین پست قرار داده و پست را آپدیت خواهیم کرد .

ازدواج نیکی محرابی و یعقوب کریمی